فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به رشد ۶۹ درصدی کشفیات مواد مخدر در گیلان گفت: کاهش جرائم خشن از مهم‌ترین دستاوردهای امسال ناجا در استان گیلان است.
کد خبر: ۹۱۰۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ 18 October 2020

سردار عزیزالله ملکی صبح امروز در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی استان گیلان به‌مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: شعار «با هم برای امنیت و سلامت» به‌عنوان شعار هفته ناجا امسال انتخاب شد. 

فرمانده انتظامی استان گیلان مأموریت‌های تلاشگران  عرصه نظم و امنیت در بحران کرونا را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: برنامه‌های هفته نیروی انتظامی امسال با توجه به شرایط خاص جامعه به‌طور متفاوت برگزار می‌شود. 

سردار ملکی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا بر حجم مأموریت‌های نیروی انتظامی افزود و ناجا گیلان در این راه 2 شهید تقدیم نظام کرده است گفت: در بحران کرونا همواره مأموریت‌های ویژه‌ای در جهت مقابله با این بیماری به نیروی انتظامی گیلان ابلاغ شد.

وی با اشاره به برخی اقدامات نیروی انتظامی گیلان در چند ماه اخیر گفت: تلاش برای ارتقاء معرفت دینی، روحی و انقلابی بین کارکنان و مأموران پلیس، تشدید اقدامات مقابله‌ای برای کاهش جرائم و تشکیل قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش در گیلان از جمله اولویت‌های ابلاغی به ناجا گیلان بود.

فرمانده انتظامی گیلان از افزایش 69 درصدی کشف مواد مخدر در استان خبر داد و بیان کرد: رشد 50 درصدی کشف سلاح و کاهش 13 درصدی تصادفات منجر به فوت و کاهش جرائم خشن از مهم‌ترین دستاوردهای چند ماهه اخیر نیروی انتظامی در استان است.

سردار ملکی با بیان اینکه حدود 740 هزار تماس در ماه‌های اخیر با سامانه 110 پلیس برقرار شد خاطرنشان کرد: بعضی از این تماس‌ها منجر به انجام عملیات توسط مأموران پلیس شد که یکی دیگر از دستاوردهای نیروی انتظامی گیلان است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار