مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری کمپ تمرینات مجازی ورزشی در این استان خبر داد و گفت: تلاش می کنیم در این هفته موضوع واگذاری سپیدرود رشت مشخص شود.
کد خبر: ۹۰۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ 18 October 2020

مریم بخشی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمپ تمرینات مجازی ورزشی از امروز در گیلان برگزار می‌شود، اظهار کرد: سعی داریم که بستر ورزش را به سمت خانه‌های مردم ببریم و در این دوره‌ها به مسائل مختلفی مانند روانشناسی ورزشی و کار با کودکان می‌پردازیم.

وی با اشاره به اینکه ماده ۸۸ معایب زیادی دارد و یکی از آنها این است که افراد غیر ورزشی در مزایده‌ها شرکت می‌کنند که باعث بالا رفتن اجاره سالن‌های ورزشی می‌شود، گفت: برای رفع این معایب در گیلان از روش مزایده محدود استفاده کردیم که متأسفانه امسال این نوع مزایده در استان فعال نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه برای برخی سالن‌های تخصصی به غیر از سالن‌های ورزشی و اماکنی که سند به نام دارند، از طریق مزایده از مجوز هیئت دولت خارج کردیم، افزود: اکثر استان‌ها از ظرفیت مزایده محدود استفاده نکردند و ما بیشتر از آنها از این ظرفیت بهره بردیم.

بخشی به وضعیت استخر کوثر رشت نیز اشاره و بیان کرد: این پروژه هم اکنون پیمانکار فعال دارد و ۵ میلیارد تومان اعتبار مجدداً به آن اختصاص داده شده که متأسفانه هزینه تأسیسات آن را پوشش نمی‌دهد اما با توجه به شرایط فعلی و در صورت جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات، تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در تلاشیم تا در این هفته موضوع واگذاری سپیدرود رشت را به سرانجام برسانیم، افزود: مسئولان تاکید دارند که برای واگذاری، توان مالی افراد متقاضی را بیش از هر چیز دیگری در نظر گرفته شود قطعاً کسی را انتخاب می‌کنیم که بتواند شرایط بهتری را برای این باشگاه رقم بزند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار