دیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت :چند ماه اخیر فقط اخبار ناگوار و نا امید کننده ای را از این باشگاه داشتیم اما با ابراز تمایل یک سرمایه گذار برای خرید امتیاز باشگاه خبرهای بسیار امیدبخشی برای این تیم و هوادارانش در راه است.
کد خبر: ۹۰۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ 14 October 2020

رادنی دیدار روز چهارشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  سه شنبه شب جلسه ای را با فرماندار رشت در محل فرمانداری برگزار کردیم که ماحصل آن جلسه خبر خوش برای این باشگاه بود چون قرار است یک خریدار با توان مالی زیاد پا پیش گذاشته و امتیاز این باشگاه را در اختیار بگیرد.

وی ادامه داد: فرماندار رشت، با یک خریدار شایسته دارای موقعیت اجتماعی و توان اقتصادی بالا در حال مذاکره است و پروژه واگذاری سپیدرود به این مالک ، روزهای پایانی خود را سپری می کند.

وی بیان کرد: البته به دلیل بدهی های سپیدرود ، واگذاری این تیم پیچیدگی های زیادی دارد و همچنین با توجه به بررسی های انجام شده، تخلفات زیادی نیز در چند سال اخیر در این باشگاه افتاده  که همه آنان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

دیدار خاطرنشان کرد: البته فرماندار رشت نیز در این جلسه توضیح داد که شرایط مالی متقاضیان خرید باشگاه سپیدرود رشت به گونه ای نبود که بتوانند تمام بدهی های این باشگاه را پرداخت کنند و گرچه از لحاظ اجتماعی همه آنان به خصوص گروه پیشکسوتان سپیدرود بسیار قابل احترام هستند اما اگر این انتقال انجام می شد، وضعیت سپیدرود فرقی نمی کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت تصریح کرد: اما با توجه به شرایط خریدار جدید، امیداوریم که مسئولان با این گروه به توافق رسیده و سپیدرود از بلاتکلیفی خارج شود و از سوی دیگر با توجه اینکه رقابت های فوتبال لیگ دسته دو از دوم آذر ماه آغاز خواهد شد، این تیم فرصت یارگیری و همچنین فرصت آمادگی را خواهد داشت.

تیم فوتبال سپیدرود که دو سال گذشته به رقابت های لیگ برتر صعود کرده بود، با حضور در این لیگ مشکلاتش آغاز و پس از مدتی این تیم دچار بحران مدیریتی شد که ماحصل آن سقوط به لیگ دسته اول و پس از آن نیز سقوط به لیگ دسته دوم بود.

در این مدت دو سال که تیم سپیدرود رشت از لیگ برتر به لیگ دسته دوم سقوط کرد، مالکیت این باشگاه و همچنین کادرفنی تیم فوتبال سپیدرود رشت دستخوش تغییرات زیادی شد بخصوص در فصل گذشته و در رقابت های لیگ دسته اول این تیم دچار مشکلات عدیده و زیادی شد.

پس از اتمام رقابت های لیگ دسته اول و سقوط تیم ریشه دار و قدیمی سپیدرود رشت، بحران های این تیم نیز اضافه شد و کیومرث بیات که از وی به عنوان آخرین مالک باشگاه نام برده می شود، چند بار استعفا داد و هم اینک نیز شرایط تیم نامشخص است.

اما مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان فراخوانی را برای واگذاری امتیاز باشگاه سپیدرود رشت ارایه دادند که این امر منجر به حضور ۶ خریدار شد که البته با توجه به شرایط تعیین شده  مقرر شد  شرایط مالی و اقتصادی تمامی خریداران بررسی شود و از سوی دیگر تیم فوتبال سپیدرود رشت هم اینک بیش از ۱۰ میلیارد تومان بدهی دارد که این امر باعث شده تا هیچ یک از این خریداران نتوانند باشگاه پرطرفدار سپیدرود را در اختیار بگیرند.

تیم فوتبال سپیدرود  رشت که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته اول کشور حضور داشت، در نهایت با قرار گرفتن در رتبه هفدهم جدول ۱۸ تیمی این مسابقات، به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار