کد خبر: ۹۰۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹ 29 September 2020

 

۴۰ میلیارد ریال وام به واحدهای صنعتی آستارا پرداخت شد

آستارا - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: امسال ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی آستارا پرداخت شده‌است و متصدیان واحدها می‌توانند برای رونق و جهش تولید، تسهیلات بانکی با سود ۱۸ درصد دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا احمدعلی شهیدی روز دوشنبه در بازدید از واحدهای شهرک صنعتی آستارا اظهار کرد: مشکلات مالیات، بیمه و تعویق پرداخت تسهیلات بانکی پنج واحد صنعتی بررسی شد و برای رفع موانع، به کارشناسان دستگاه های ذی ربط گزارش خواهد شد.

وی افزود: مطابق دستور استاندار گیلان تمام دستگاه های متولی حوزه های اقتصاد و صنعت برای رفع موانع تولید ملزم به همکاری هستند و توسعه اشتغال پایدار، افزایش توان تخصصی، گسترش بازارهای داخلی برای رشد صادرات، افزایش تولید ناخالص ملی و تولید زودبازده از نتایج فعالیت واحدهای صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: این شرکت برای ایجاد راه دسترسی جدید شهرک صنعتی آستارا همکاری می‌کند و به همکاری اداره کل راه و شهرسازی گیلان نیز نیاز است و تقویت سیستم برق واحدهای تولیدی شهرک صنعتی پیگیری می شود.

۲ هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی گیلان فعال است و شهرک صنعتی آستارا با ۲۱ واحد فعال و نیمه فعال و با ۲۰ هکتار مساحت، در سال ۱۳۸۷ در روستای کوهپایه ای هودول این شهرستان ایجاد شده است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار