کد خبر: ۹۰۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ 20 September 2020

 

 
 
 
قاضی زاده هاشمی: دولت گرانی سویا و ذرت را پیگیری کند
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری موضوع گرانی ذرت و سویا از سوی دولت شد.
 
 
به گزارش وانانیوز، 

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس و در واکنش به تذکر دلخوش نماینده صومعه سرا گفت: گروهی از کمیسیون کشاورزی، تحقیقاتی را در مورد غذای دام انجام داده و بازدیدهایی داشتند که گزارشهایی ناجور از دپوی مواد غذایی و نهاده های دامی می رسد.

وی افزود: از آقای امیری معاون رئیس جمهور می خواهیم موضوع گرانی سویا و نهاده ها مثل ذرت را که شکل بازار سیاه پیدا کرده را پیگیری کنند، مابه التفاوت قیمتی زیاد است و در برخی از موارد کشت و کار نمی صرفد، بنابراین لازم است این موضوع به صورت جدی پیگیری شود و نتیجه به اطلاع مجلس برسد.

سید کاظم دلخوش در تذکری گفت: اخیرا نهاده های کشاورزی ۵ تا ۶ برابر افزایش قیمت داشته و از طرفی بعضا نهاده ها در گمرکات می ماند و دچار قارچ زدگی می شود که برای دام و طیور مضر است و باعث بیماری می شود.

نماینده مردم صومعه سرا در بخش دیگری از تذکر خود با تاکید بر ضروت تعیین تکلیف کامل معلمان پیش دبستانی یادآور شد: ما با استانهای همجوار خود مشکلی نداریم و همه را دوست داریم، ولی ملاک عمل تقسیمات کشوری است. نمایندگان گیلان هم نسبت به وزیر آموزش و پرورش معترض هستند زیرا در کتابهای رسمی نام منطقه را تغییر دادند. آقای وزیر باید این موضوع را در مجلس پاسخ دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار