کد خبر: ۹۰۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ 20 September 2020

 

 
نتایج اولیه تمام داوطلبان بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

برترین‌ها: کارنامه نتایج اولیه کنکور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org منتشر شد.

داوطلبان میتوانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و وارد کردن اطلاعات خود نتیجه را مشاهده کنند.

زمان انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز از دوم تا پنجم مهرماه است.

جزئیات انتخاب رشته از اینجا قابل دسترسی است.

اسامی نفرات برتر آزمون سراسری سال ۹۹ در ۵ گروه آزمایشی به شرح زیر است:

در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ابوالفضل حاجی محمد حسین کاشی از تهران، ایلیا هاشمی راد از تهران، علی انصاری از مشهد، آرمین ثقفیان از اصفهان، سروش شرافت بفروئی از یزد، ملیحی کسری از ساری، محمد مولوی سرند از فردوس، مهرداد میلانلو از لاهیجان، محمد مهدی حیدری نسب از زابل و مهدی سعادت بخت از تهران به ترتیب رتبه های یک تا ۱۰ را کسب کردند.

در گروه آزمایشی علوم تجربی به ترتیب سید امیر سید شنوا از اردبیل، رامین آزادی از تهران، محمد تیموری ماسوله از گرگان، سپهر اسلامی از تهران، علی مولائی از ارومیه، شهریار سلمانی از گرگان، سارا احمدی از تهران، علی چیت ساز از شیراز، مهراب شادی دیزناب از تبریز و در نهایت محمد مهدی قلی زاده از بابل رتبه های یک تا ۱۰ را از آن خود کردند.

در گروه آزمایشی علوم انسانی به تربیت مهدی محمد ثمر از ارومیه، علی رضا چابیان از آمل، مریم اکبری سریزدی از کرج، محسن سیاه مرد از خمینی شهر، حسین تندرو از تهران، نازنین زهرا افشار از قزوین، مهدی ضیائی آذرخورانی از شهرضا، فاطمه برات نژاد از قائنات و محمد قاسمی از مشهد نیز رتبه های یک تا ۱۰ را بدست آورند.

در گروه آزمایشی هنر نیز روژینا آزادی از تهران، حانیه منصوری نهجیری از اصفهان، سارینا خلیلی از تهران، کیانا خزچین از تهران و مینا معیری از تهران نیز موفق به کسب رتبه های یک تا پنجم این گروه شدند.

در نهایت کیان بهادری از شمیرانات، مهساسادات موسوی مهر از دماوند، انیتا محمدی از اصفهان، رضا ابراهیمی از سبزوار و در نهایت صدرا فدائی از لاهیجان نیز رتبه اول تا پنجم گروه آزمایشی زبان را از آن خود کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار