کد خبر: ۸۹۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸ 13 September 2020

 

 

سعید متقی طلب روز شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سرمایه گذاری در تیمهای پایه به خصوص برای تیمی همچون سپیدرود رشت که از پشتوانه مالی مناسبی برخوردار نیست،  ضروری است چون این تیم با بها دادن به تیمهای پایه ، می تواند پشتوانه سازی مناسبی انجام داده و از لحاظ داشتن بازیکن، بی نیاز باشد.

وی ادامه داد: البته سپیدرود رشت هنوز در فوتبال گیلان و ایران برند محسوب می شود و اگر مدیران این باشگاه به تیمهای پایه توجه ویژه ای داشته باشند، نیازی به خرید هیچ بازیکنی در هیچ پستی نخواهند داشت و این امر می تواند یک سرمایه گذاری مناسب محسوب شود.

وی به انتخاب کادرفنی تیمهای پایه این باشگاه نیز اشاره و بیان کرد: با هماهنگی با مدیرعامل باشگاه سرمربیان تیمهای پایه معرفی شدند که بر این اساس ، ساسان صادقی به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید سپیدرود رشت انتخاب شد، ضمن اینکه مهدی عابدی و نیما ورزلی به عنوان مربیان ، شاهین رضازاده به عنوان مربی دروازبان ها، فرهود خلخالی به عنوان مربی بدنساز و میثم فتحعلی پور به عنوان سرپرست تیم فوتبال امید سپیدرود رشت منصوب شدند.

مدیر آکادمی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: البته ساسان صادقی یکی از مربیان بسیار توانمند محسوب می شود که هم اینک نیز اکثر بازیکنان تیم بزرگسالان سپدرود رشت نیز، شاگرد این مربی بودند و حضور صادقی در تیم امید، می تواند نویدبخش افزایش بازیکنان جوان به تیم بزرگسالان سپیدرود باشد.

وی به انتخاب  سرمربیان تیم های جوانان و نوجوانان سپیدرود نیز اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین سیدمحمد سیدزاده به عنوان سرمربی تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت معرفی شد و علی براری نیز به عنوان سرمربی تیم فوتبال نوجوانان سپیدرود رشت انتخاب شد که هر دو مربی از مربیان توانمند فوتبال گیلان در رده های سنی پایه بشمار می روند.

متقی طلب به انتخاب چهره نام آشنای فوتبال سپیدرود به عنوان سرمربی نونهالان اشاره و تصریح کرد: علی ناصح مهاجم و گلزن دهه های ۶۰ و ۷۰ سپیدرود رشت و یکی از برترین مهاجمان این باشگاه به عنوان سرمربی تیم نونهالان سپیدرود انتخاب شد.

وی افزود: ناصح از بزرگان باشگاه سپیدرود است و هنگامی که به عنوان بازیکن و مهاجم نیز در این تیم حضور داشت، بازیکن بااخلاقی بود که حضور وی به عنوان سرمربی تیم فوتبال نونهالان سپیدرود رشت، یک موهبت برای این تیم محسوب می شود.

وی در خصوص انتخاب کادرفنی تیمهای پایه در مقطع کنونی نیز اشاره و تصریح کرد: این انتخابات برای رفع بلاتکلیفی تیمهای پایه و با هماهنگی افشین ناظمی مدیرعامل این باشگاه انجام شد چون تیم سپیدرود که به لیگ دسته دوم سقوط کرده، هم اینک وضعیت مبهمی دارد و برای اینکه حرف و حدیثی نیز به وجود نیاید و همچنین از جدایی احتمالی بازیکنان جلوگیری شود، کادرفنی این تیمها انتخاب شدند تا تیمهای پایه سپیدرود با قدرت به کار خود ادامه دهند و از بلاتکلیفی خارج شوند.

مدیر تیمهای پایه باشگاه سپیدرود رشت اظهار کرد: متاسفانه مدیران باشگاه ها توجهی به مربیان پایه ندارند و همیشه کمترین دستمزد و حقوق نیز متعلق به مربیان تیمهای پایه است اما این در حالی است که کار این مربیان بسیار ارزشمند است چون با معرفی بازیکنان مستعد باعث می شوند تا تیم های بزرگسال برای بستن قرارداد به دنبال بازیکنان غیربومی و گران قیمت نروند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار