عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی (مهدی کارگر) در گفت و گو با تابناک؛
تابناک / مهدی کارگر عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی در گفتگو با تابناک از شرایط  تاسف بار حامیان دولت در فضای سیاسی کشور انتقاد کرد و گفت: فعالین سیاسی همسو با دولت در وضعیت رکود و بدون کنش اجتماعی به سر می برند.. رئیس ستاد فعالان اقتصادی دکتر روحانی در استان  گیلان(سال96) با بیان اینکه جریان حامی دولت تدبیر با تلاش های فراوان  توانستند در انتخابات  برای تصاحب کرسی ریاست جمهوری این جریان سهیم شوند ، افزود: متاسفانه این جریان فقط در انتخابات دیده شد.
کد خبر: ۸۹۶۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸ 07 September 2020
تابناک / مهدی کارگر عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی در گفتگو با تابناک از شرایط  تاسف بار حامیان دولت در فضای سیاسی کشور انتقاد کرد و گفت: فعالین سیاسی همسو با دولت در وضعیت رکود و بدون کنش اجتماعی به سر می برند.
 
 
بیش از این استاندار گیلان نسبت به نیروهای حامی دولت بی توجه نباشد / شخص رئیس جمهور در طول این هشت سال هیچ حمایتی از جریان همسو با دولت را در دستور کار قرار نداده است / از بزرگان اضلاح طلب استان سوال کنید که چرا با سکوت خود موجب سرخوردگی حامیان دولت شده اند!
 
رئیس ستاد فعالان اقتصادی دکتر روحانی در استان  گیلان(سال96) با بیان اینکه جریان حامی دولت تدبیر با تلاش های فراوان  توانستند در انتخابات  برای تصاحب کرسی ریاست جمهوری این جریان سهیم شوند ، افزود: متاسفانه این جریان فقط در انتخابات دیده شد.
 
 
مسئول حزب جمهوریت ایران اسلامی استان گیلان با تاکید بر اینکه بیش از این استاندار گیلان نسبت به نیروهای حامی دولت بی توجه نباشد افزود: شخص رئیس جمهور در طول این هشت سال هیچ حمایتی از جریان همسو با دولت را در دستور کار قرار نداده است و متاسفانه  مدیران اجرایی دولت تدبیر امید در استان نیز سیاست بی توجی به جریان همسو را ادامه دادند.
 
 
رئیس ستاد دکتر روحانی در شهرستان استانه اشرفیه(سال92) به سو استفاده لیدرهای جریان اصلاح طلبان از حامیان دولت اشاره کرد و گفت: برخی با سو استفاده از جریان حاکم به دنبال منافع خود بوده اند و معتقدم از بزرگان اضلاح طلب استان باید سوال کنید که چرا با سکوت خود موجب سرخوردگی حامیان دولت شده اند!
 
 
کارگر با تاکید بر  اینکه تعداد زیادی  از لیدرها ، اصلاح طلبان  و حامیان دولت با مشاهد فضای سیاسی  غیر تحمل  مسیر خود را از سواستفاده گران جریان حاکم جدا کردند، گفت: حامیان اصلی دولت با  ترک فعالیت سیاسی تاثیر گذار به امورات دیگر متمرکز شدند.
 
 
کارگز در پایان با بیان این نکته که دولت های پیشین با حمایت از جریان های سیاسی همسو  زمینه فعالیت این جریان  ها را در فضای سیاسی و اجتماعی فراهم می کردند، افزود: حمایت از همفکران سبب می شد با اتمام کار دولت فعالیت جناح های مذکور در  عرصه قدرت ادامه می یافت.
 
 
مسئول جمهوریت در استان گیلان در ادامه گفت:   دولت حسن  روحانی  تنها دولتی  است که پس از انقلاب نتوانسته است یک جریان سیاسی مستقل شکل دهد.
 
 
 وی با  تاکید براینکه جریان اعتدال در کشور وجود خارجی ندارد و مدعیان این جریان نتوانستند به ثبات نسبی و پایداری برسند ، افزود:   این بی تدبیری سبب می شود  تاثیرات و اتفاقات جدیدی  پس از اتمام کار دولت رخ دهد.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یاغی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
چرا نظرات رو منتشر نمیکنی؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار