جاوید مهدی زاده خبر داد؛
تابناک / رئیس اداره کار ،تعاون و رفاه اجتماعی لنگرود با اشاره به اینکه در لنگرود ۳۰۰ تعاونی وجود دارد که از این تعداد فقط یک صد تعاونی فعال است،گفت: بالغ بر سه میلیون و ۴۰۰ هزار دلار صادرات کالا توسط شرکت های تعاونی از هفته تعاون ...
کد خبر: ۸۹۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷ 07 September 2020

تابناک / رئیس اداره کار ،تعاون و رفاه اجتماعی لنگرود با اشاره به اینکه در لنگرود ۳۰۰ تعاونی وجود دارد که از این تعداد فقط یک صد تعاونی فعال است،گفت: بالغ بر سه میلیون و ۴۰۰ هزار دلار صادرات کالا توسط شرکت های تعاونی از هفته تعاون ...

 

 

محسن مهدیزاده عصر امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته تعاون که در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود برگزار شد استفاده از ظرفیت تعاونی ها برای ایجاد اشتغال و بهبود اقتصاد کشور را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: ۱۰۰ درصد صید ماهیان استخوانی در لنگرود بر عهده تعاونی ها است که تنها شش ماه از سال فعال است و برای بهره گیری بهتر از این مکان ها به ویژه در حوزه گردشگری در شش ماهی که پره های صیادی تعطیل است می توان از این ظرفیت به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری در راستای ایجاد اشتغال استفاده کرد.

 رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی لنگرود با بیان اینکه ۷۰ درصد حمل و نقل درون شهری و برون شهری لنگرود بر عهده شرکت های تعاونی است، افزود: ۴۰ درصد تولید گوشت سفید بر عهده تعاونی ها تولید می شود.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد سبدهای کالای توزیع شده برای کمک به آسیب دیدگان کرونا توسط شرکت های تعاونی تامین شده است، تصریح کرد:بالغ بر سه میلیون و ۴۰۰ هزار دلار صادرات کالا توسط شرکت های تعاونی از هفته تعاون سال گذشته تا هفته تعاون امسال بوده است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی لنگرود با اشاره به اینکه قرار بود ۵۰ درصد جمعیت شهرستان ها عضو تعاونی سهام عدالت باشند اما با تلاش های صورت گرفته ۷۰ درصد جمعیت لنگرود در قالب ۱۰۸ هزار نفر عضو این تعاونی هستند، بیان کرد: یکی از وظایف اصلی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی تثبیت اشتغال است که در این راستا ۳۵ میلیارد تومان اعتبار از طریق سامانه کارا مصوب شده که لنگرود رتبه یک استانی را کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه لنگرود رتبه دوم استانی را در زمینه فراگیر با تصویب ۱۲ میلیارد تومان اعتبار کسب کرده است، افزود:لنگرود از نظر پرداخت اعتبارات کرونا خوب عمل کرده و با ۶۱ میلیارد ريال جزو سه شهرستان برتر گیلان است.

مهدیزاده با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۱۰۷ نفر برای بیمه کرونا ثبت نام کرده اند، گفت: با کمک دولت به کارفرمایان حقوق سه ماه اسفندماه ۹۸، فروردین و اردیبهشت امسال به آسیب دیدگان پرداخت شده است.

برچسب ها: جاوید مهدی زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار