رییس شورای شهر رشت؛
تابناک / رییس شورای شهر رشت گفت: با استعفای نصرتی و یکسال تاخیر در انتخاب شهردار بسیاری از اهداف مدنظر شورای شهر منجر به تاخیر گردید.
کد خبر: ۸۹۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ 05 September 2020
تابناک / رییس شورای شهر رشت گفت: با استعفای نصرتی و یکسال تاخیر در انتخاب شهردار بسیاری از اهداف مدنظر شورای شهر منجر به تاخیر گردید.
 
 
اقدامات زیربنایی قابل توجه ای در دوره دکتر نصرتی انجام شد / شروع بکار شورای پنجم با نصرتی به عنوان شهردار نویدبخش روزهای خوب در مسیر توسعه رشت بود اما برخی اجازه ندادند / حمایت از پیمانکاران بومی اولویت شوراست

 

جلسه رییس شورای شهر رشت با انجمن انبوه سازان گیلان برگزار شد.


در این جلسه رییس شورای شهر با تقدیر از فعالیتهای سرمایه گذاری در حوزه مسکن اظهار داشت انبوه سازان سرمایه های گرانقدر استان هستند که در شرایط رکود و تورم ریسک کرده و با سرمایه شخصی خود باعث رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال می شوند.


رمضانپور افزود: در شرایط نابسامان کنونی انتظار میرود مدیران دولتی با اتخاذ تمهیدات قابل اجرا و کاربردی حمایت همه جانبه ای از انبوه سازان داشته باشند و با تقلیل بروکراسی امور مربوط به ساخت و ساز را تسهیل بخشند.


وی با اشاره به حواشی انتخاب شهردار از ابتدای شروع بکار شورای پنجم ادامه داد: شروع بکار شورای پنجم با دکتر نصرتی به عنوان شهردار نویدبخش روزهای خوب در مسیر توسعه رشت بود و در این بین اقدامات زیربنایی قابل توجه ای نیز در دوره حضور نصرتی انجام شد اما برخی اجازه ندادند و  لیکن با استعفای وی و یکسال تاخیر در انتخاب شهردار بسیاری از اهداف مدنظر شورای شهر منجر به تاخیر گردید.


رمضانپور اظهار داشت: در سال گذشته در مسئولیت ریاست کمیسیون عمران تلاش گردید با اخذ مشاوره از کارشناسان و پیمانکاران خوشنام سیاست گذاری این کمیسیون را همواره در راستای حمایت از سرمایه گذاران تعیین کردیم.


رییس شورای شهر رشت با اشاره به تفاهم نامه های منعقد شده با قرارگاه خاتم الانبیا جهت اجرای پروژه های همچون تراموا، تقاطع های غیر همسطح و احیای رودخانه ها اولویت شورای پنجم را حمایت از پیمانکاران بومی ذکر کرد و با اشاره به طرح های همچون رینگ ۹۰ متری و بازآفرینی بافت فرسوده از اعلام فراخوان این طرحها در آینده ای نزدیک خبر داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار