کد خبر: ۸۹۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ 05 September 2020
 
با سپاس خداوند منان و همت خواهران و برادران خیر و بلند منش تا ساعت ۲۴ جمعە شب مورخ ۱۴/٦/۹۹ مبلغ ٦۰ میلیون تومان پول بە شمارە کارت اعلام شدە واریز گردیدە است.

به گزارش هزار ماسوله، 

قبل از هر چیز ،وظیفەی خود میدانیم کە نهایت سپاس و قدردانی خود را نثار تمامی خواهران و برادران دلسوز و خیر بنماییم کە با بزرگواری خودشان بە در خواست ما لبیک گفتەاند.
قابل عرض است کە بر اساس نظر مهندسین و کارشناسان ساختمانی،ساخت یک واحد ۸۰ متری حداقل ۲۰۰ میلیون هزینە دارد

لذا ضمن سپاس مجدد از تمامی عزیزانی کە تا این لحظە ما را همراهی نمودەاند،
از تمامی شما خوانندگان عزیز این گزارش نیز انتظار داریم کە با بزرگواری خودتان ما را همراهی نمودە و با واریز پول بە شمارە کارت انجمن و همچنین انتشار کلیپ و شمارە کارت انجمن در فضای مجازی و ارسال بە اقوام ،دوستان و .... زمینەی جمع آوری مبلغ مورد نیاز را فراهم نمایید.

ضمننا برادر خیر و بزرگواری در روستای نوریاب،یک قطعە زمین مناسب بە ابعاد ۱۰×۱۰ را برای ساخت مسکن این دو خواهر هدیە نمودەاند کە در همین جا گرمترین سپاسهای خود را تقدیم این برادر عزیز مینماییم.

با استعانت از ایزد منان و امید بە تداوم همراهی و حمایت برادران و خواهران دلسوز و نوعدوست،انشاللە در طی دو روز آیندە با خاکبرداری زمین اهدایی مقدمات ساخت را فراهم مینماییم.

توضیح کوتاە در ارتباط با شمارە کارت:

شمارە کارت اعلام شدە بنام انجمن هاومالی و برایەتی نوریاب ،بصورت مجازی و اختصاصی جهت ساخت واحد مسکونی برای این دو خواهر نیازمند در روستای نوریاب افتتاح گردیدە است( بە دلیل آنکە این خانوادە خودشان مایل بە اعلام شمارە کارت خود نبودند) و وجوە واریزی بە این شمارە کارت،تنها برای ساخت این واحد ساختمانی میباشد و بە هیچ وجە برای دیگر کارهای انجمن استفادە و هزینە نمیگردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار