کد خبر: ۸۹۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ 03 September 2020
 

 

کاشف اسرار-نماینده مردم انزلی در مجلس، گفت:در حوزه های زیربنایی و مسائل مدیریت شهری نسبت به سایر شهر های استان  عقب هستیم و برای جبران‌این عقب ماندگی باید بیش از پیش تلاش کنیم تا سطح برخورداری ها را ارتقا دهیم.

به گزارش کاشف اسرار به نقل از خانه ملت،احمد دنیا مالی”درباره ظرفیت‌های اقتصادی انزلی در ایجاد فرصتهای اشتغال برای جوانان،گفت: اهمیت ایجاد فرصت های شغلی برای نسل جدید به حدی است که ارتباط مستقیم با توسعه اقتصادی انزلی دارد .

وی ادامه داد: این در حالی است که برای رسیدن به این مهم ما نیازمند همدلی وهمگرایی هستیم تا بتوان از ظرفیتهای بی شمار انزلی  و استان گیلان استفاده کرد.

 عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه برای ایجاد فرصتهای اشتغال  ما نیازمند آمایش ظرفیتهای بالقوه اقتصادی انزلی هستیم تاکید کرد:  برای  ایجاد اشتغال پایدار ما باید از  تمام ظرفیتهای حوزه انتخابیه بهره ببریم تا بتوان برای بسیاری از  افراد فرصتهای اشتغال ایجاد کرد.

دنیا مالی، افزود: ایجاد فرصتهای اشتغال پایدار  در روستاها  نیازمند حمایت ویژه دولت است بنابراین اگر مقرر است، توسعه  اقتصادی در استان گیلان مد نظر قرار بگیرد ،باید ساماندهی فرصتهای اشتغال بویژه در روستا ها مدنظر قرار بگیرد.

وی اذعان کرد: در حوزه های زیربنایی و مسائل مدیریت شهری نسبت به سایر شهرهای استان عقب هستیم و برای جبران‌ این عقب ماندگی باید بیش از پیش تلاش کنیم تا سطح برخورداریها را ارتقا دهیم.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی درباره مسایل مدیریت شهری، تصریح کرد:  ما دارای نقاط قوت و ضعفی هستیم که  در مجلس روی دو موضوع در حال بررسی هستیم.

دنیا مالی، ادامه داد: اول طرح جامع مدیریت شهری و دوم بحث قانون درآمد های پایدار شهرداری ها, از زمانی که دولت تصمیم گرفت شهرداری ها خودکفا باشند شهرداری های شهرهای کوچک دچار تنش های مدیریتی بسیار مهمی شدند .

به گفته وی،از یک طرف موظفند که طرحهای جامع و تفصیلی را مبناء کار بدانند و از یک طرف منابع و درآمدهایشان در حقوق و عوارض کفایت نمی کند و منابع دولت هم برای اجرای طرح های شهری کافی نیست.

نماینده بندر انزلی، افزود شهر ما مشکلات آن از شهرهای دیگر بیشتر نباشد کمتر نیست اگر این قوانین مصوب شود درآمد شهرداری ها پایدار خواهد بود و دیگر شهرداری ها و نیازمند منابع کمیسیون ماده 100 نیستند.

دنیا مالی،متذکر شد: بنده در مجلس همه تلاشم را خواهم کرد که بتوانیم شهر را بهتر اداره کنیم از ” بدری” به عنوان شهردار هم خواهش می کنم با همان انرژی که از گذشته از وی انتظار داریم کار کنند./

پایان پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار