کد خبر: ۸۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴ 05 September 2015
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان از اجرای 18 طرح آبرسانی در این استان خبر داد.
خبرگزاری فارس: اجرای 18 طرح آبرسانی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کاظم لطفی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح آبرسانی شهری و توسعه شبکه توزیع آب این شهرستان اظهار کرد: تالش شهرستان بسیار بزرگی بوده که شهرهای جدیدی به آن اضافه شده است.

وی افزود: شهر و روستاهایی مانند اسالم، خلیف‌آباد، چوبر، حویق، لیسیار و در آینده نزدیک نیز دهستان جوکندان و ... در تالش استحقاق شهرستان شدن را دارند بنابراین برای ایجاد زیرساخت‌ها در شهرهای جدید توان و تلاش جهاد گونه می‌خواهد.

مدیر عامل آبفای گیلان برنامه‌های دولت در تالش را ستودنی خواند و گفت: طرح آبرسانی ملی در تالش و رودبار با همت و تلاش استاندار، نمایندگان این دو شهرستان در مجلس و پیگیری‌های لازم عملیاتی شد.

وی از تصویب 18 طرح آبرسانی در شهرستان‌های گیلان خبر داد و افزود: این موضوع یکی از افتخارات دولت است.

لطفی طرح فاضلاب شهرستان تالش را از خواسته‌های مردم و مسئولان این شهرستان ذکر کرد و یادآور شد: به مهندسان مشاور ابلاغ کردیم که نقشه‌های اجرایی فاز دو عملیاتی تصفیه‌خانه فاضلاب شهر تالش را طراحی کنند.

وی گیلان را به دلیل برخورداری از آب مطمئن استان ثروتمند خواند و یادآور شد: داشتن آب با توجه به وضعیت خشکسالی کشور یک افتخار و ثروت ملی برای گیلان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی دو و سه ساله تمام شهرهای تالش به شبکه آبرسانی نوین تبدیل می‌شوند.

به گزارش فارس، امروز هفت طرح آبرسانی در تالش با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مخزن 1000 متر مکعبی، توسعه شبکه توزیع آب به طول 9 هزار و 735 متر، اصلاح شبکه توزیع آب به طول 7 هزار و 50 متر و آبرسانی فاز نخست منطقه تی‌تک و سید رضی از جمله طرح‌های آبرسانی تالش با حضور مسئولان و استاندار گیلان بود.

ساختمان دادگستری تالش نیز از سال 91 در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع و با زیربنای 3 هزار و 600 متر در سه طبقه و با 5 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار