کد خبر: ۸۹۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 26 August 2020
 
فرماندار پاوه گفت: یکی از مهمترین آیتم ها در هنگام تدوین طرح های هادی روستایی توجه به منابع و زیر ساختهای موجود روستا و پیش بینی آینده است .

به گزارش هزار ماسوله، با توجه به نیاز به سالم سازی هر چه بهتر و ساماندهی آب شرب در برخی از روستاهای شهرستان و به منظور هماهنگیهای لازم اجرایی و بهداشتی جهت تامین آب شرب سالم و ساماندهی مهندسی شده ی منابع کنونی ، جلسه ایی با حضور فرماندار پاوه و تعدادی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان و شبکه ی بهداشت شهرستان و سایر دستگاههای اجرایی در فرمانداری پاوه تشکیل گردید.

 

در این جلسه ایده پور فرماندار پاوه گفت : در هنگام تدوین طرح های هادی روستایی باید به منابع موجود توجه نمود و طرح ها را بر اساس داده های موجود ترسیم نمود .

 

وی افزود: افزایش جمعیت و امکان افزایش جمعیت یا مهاجر فرستی در طرح های پیش بینی شده بر اساس این فاکتور مهم طرحهای توسعه ایی مد نظر قرار گیرند .

 

وی گفت: با توجه به امکان کم شدن نزولات جوی درسالجاری و هم چنین سالهای آتی فرهنگ استفاده از آب و سایر منابع انرژی باید ایجاد شود و این یک وظیفه ی همگانی است چنانچه از هم اکنون فرهنگ صرفه جویی در منابع را نهادینه نماییم در سالهای آینده کمتر دچار مشکل و یا بحران خواهیم شد .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار