شفقی در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان لنگرود +تصاویر ؛
تابناک / فرماندار لنگرود حسن اخلاق، کاردانی و تسلط بر امور اجرایی را از ویژگی های کارمندان نمونه عنوان کرد و گفت: حفظ کرامت انسانی ارباب رجوع توسط کارمندان به الگو و هدف تبدیل شود.
کد خبر: ۸۹۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸ 25 August 2020

تابناک / فرماندار لنگرود حسن اخلاق، کاردانی و تسلط بر امور اجرایی را از ویژگی های کارمندان نمونه عنوان کرد و گفت: حفظ کرامت انسانی ارباب رجوع توسط کارمندان به الگو و هدف تبدیل شود.

 

سیروس شفقی صبح سه شنبه همزمان با سومین روز از هفته دولت در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان لنگرود که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن روز کارمند از همه فعالین این عرصه تقدیر و قدرانی کرد.

فرماندار لنگرود در ادامه با بیان اینکه هفته دولت به مناسبت شهادت بزرگ مردانی همچون رجایی و با هنر نامگذاری شده است، گفت: این دو شهید بزرگوار در زمانی که کشور در شرایط بحرانی قرار داشت برای خدمت صادقانه به نظام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی با تاکید به اینکه شهید رجایی و باهنر در راستای خدمت صادقانه و با اخلاص برای مردم جان خود را از دست دادند، افزود: زحمات و جان فشانی‌های چنین افرادی در تاریخ این مرز و بوم فراموش نخواهد شد.

شفقی با اشاره به فرا رسیدن روز کارمند که به پاس قدردانی از زحمات کارمندان دولت نامگذاری شده است، اظهار داشت: کارمند نمونه همواره گره گشایی از مشکلات مردم و ایجاد آرامش برای ارباب رجوع را سر لوحه کار خود قرار می‌دهد.

فرماندار لنگرود حسن اخلاق را از شروط اساسی کارمندان دولت دانست و افزود: حسن رفتار، کاردانی و تسلط بر امور اجرایی نیز از دیگر خصایص یک کارمند نمونه است.

وی با تاکید بر اینکه مردم دوستی، فروتنی و گشاده رویی باید در دستور کار کارکنان دولت قرار گیرد، گفت: حفظ کرامت انسانی ارباب رجوع توسط کارمندان به الگو و هدف تبدیل شود.

شفقی برخورد مناسب کارمندان با شهروندان را در شهرستان لنگرود یک حسن اساسی برای این شهر دانست و افزود: حل مشکلات ارباب رجوع با وجود همه مشکلات پیش رو نیز باید به یک اصل اساسی تبدیل شود.

وی با تاکید بر اینکه کارمندان دولت می‌توانند زمینه رضایت مندی مردم از دولت و نظام را فراهم سازند، گفت: با توجه به همه محدودیت‌ها در شهرستان لنگرود می‌توان از طریق بسیج منابع و امکانات موفقیت‌های لازم را به دست آورد.

فرماندار لنگرود از کارکنان دولت خواست انصاف و همفکری با همکاران را در دستور کار قرار دهند و تصریح کرد: کارمندان به عنوان اجزای اصلی یک سیستم با همکاری و مشورت دیگر اجزا می‌توانند به موفقیت لازم دست پیدا کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار