کد خبر: ۸۹۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ 25 August 2020

 

برپایی حسینیه سیار دانش آموزی گیلان

تابناک/مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان از راه اندازی حسینیه سیار دانش آموزی به همت هیات انصارالمهدی(عج) این اتحادیه در رشت خبر داد.

 محمد لطیفی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه هیات دانش آموزی انصارالمهدی(عج) تمهیدات لازم برای اجرای ویژه مراسم عزاداری در محل مسقف در ماه محرم فراهم کرده بود، افزود: با توجه به شیوع کرونا و به تبعیت از تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت پروتکل های ابلاغی از سوی ستاد مبارزه با کرونا این مراسم لغو گردید.

وی افزود: در این راستا با توجه به اهمیت احیای شعائر دینی و بزرگداشت ایام عزای امام حسین(ع)، هیات دانش آموزی انصارالمهدی(عج) اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، تصمیم به اجرای طرح حسینیه سیار نموده است.

 وی، اضافه کرد: این طرح با مشارکت سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری رشت و با اجرای گروه سرود دانش آموزی و همچنین گروه سرود منادیان بصیرت و مداحی نوگلان حسینی در سطح شهر برگزار می شود.

 مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، برگزاری ویژه مراسم «احلی من العسل»  را از دیگر برنامه های این هیات دانش آموزی عنوان کرد و گفت: این مراسم صبح روز چهارشنبه همزمان با ۶ محرم که منتسب و به نام حضرت قاسم (ع)  است از شبکه استانی باران پخش خواهد شد.

 لطیفی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری هیات دانش آموزی بصورت مجازی گفت: اجرای سومین دوره توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی نیز از دیگر برنامه های اتحادیه در این ایام می باشد.

 اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ۱۳ آبان سال ۵۸ به دستور رهبر کبیر انقلاب اسلامی تأسیس گردید و این اتحادیه در تمامی شهرستان های گیلان دفتر نمایندگی راه اندازی شد و در سطح ۳۰۰ مدرسه نیز دفتر فعال دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار