فرماندار فومن در نشست خبری با اصحاب رسانه؛
تابناک / محمد رضا محسنی در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح یک شنبه در محل فرمانداری فومن برگزار شد، گفت: بعلت شیوع بیماری کرونا برنامه های هفته دولت با حداقل جمعیت و بصورت محدود برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶ 24 August 2020

تابناک / محمد رضا محسنی در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح یک شنبه در محل فرمانداری فومن برگزار شد، گفت: بعلت شیوع بیماری کرونا برنامه های هفته دولت با حداقل جمعیت و بصورت محدود برگزار خواهد شد.

 

افتتاح 42 پروژه به مناسبت هفته دولت / علت شیوع بیماری کرونا برنامه های هفته دولت با حداقل جمعیت و بصورت محدود برگزار خواهد شد

 

فرماندار شهرستان فومن هفته دولت را فرصتی مناسب برای بیان عملکرد دولت و نظام دانست و تاکید کرد: دستگاه های اجرایی با رعایت پروتکل های بهداشتی به بیان عملکردها بپردازند.

 

محسنی با بیان اینکه دولت شهید رجایی و باهنر خدمات ارزنده ای از خود بجا گذاشته اند، افزود: طرح حمایتی دولت شهید رجایی جهت حمایت از نیازمندان جامعه به الگوی دولت مردان برای حمایت از مستضعفان تبدیل شده است.

 

فرماندار فومن با اشاره به تحریم های بین المللی که در طول چهل سال گذشته علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است، گفت: این تحریم ها به رشد تولید داخلی در چهارچوب اقتصاد مقاومتی کمک شایان توجه ای کند.

 

محسنی از افتتاح 42 پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان فومن خبر داد و افزود: با اعتباری بالغ بر از پنجاه میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی با اشاره به اینکه پروژه های هفته دولت در سال جاری برای ۱۲۸ نفر در شهرستان فومن شغل ایجاد خواهد کرد، اظهار داشت: ۴۳ میلیارد تومان از مجموع این اعتبارات توسط بخش خصوصی تخصیص یافته شده است.

 

فرماندار فومن از اسفالت ۸ کیلومتر راه روستایی در روستاهای گشت گوراب ، خشکنودهان پایین، ازبر ، سندبالا و رودپیش این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بر 2میلیارد و 310 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

 

محسنی با اشاره به افزایش خدمات رسانی در شبکه برقی شهرستان فومن، گفت: نصب ترانس و توزیع شبکه با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد پانصد میلیون تومان در روستاهای بویین ، کاس حمدان، راسته کنار، زیده، دزدک، کما مردخ به بهره برداری می رسد.

 

وی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی در پروژه های هفته دولت شهرستان فومن نقش بسزایی داشته است، اظهار داشت: ۴ واحد بوم گردی در روستاهای سسطلان، ملسکام و شیرذل با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد نهصد پنجاه میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

 

وی از افتتاح یک هتل ۴ ستاره با اعتبار 30 میلیاردی در شهرستان فومن خبر داد و افزود: کارگاه تولید ماسک با اعتبار ۱۰میلیارد تومان با تولید روزانه 80 هزار ماسک نیز به بهره برداری خواهد رسید.

 

محسنی با اشاره به فعالیت های قابل توجه ارتش در زمان شیوع کرونا که بیش از 34 هزار نفر مورد غربالگری قرار گرفتند ، افزود: ده واحد مسکن محرومین با اعتباری بالغ بر هشتصد میلیون تومان توسط ارتش جمهوری اسلامی به بهره برداری رسید.


فرماندار فومن از بازسازی مرکز بهداشت و خدمات شهری و روستایی ماکلوان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و700 میلیون تومان توسط ارتش جمهوری اسلامی خبر داد و افزود: افزایش تخصیص امکانات از جمله آمبولانس نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه پروژه ابرسانی به روستای ابرود بسیار از مشکلات مناطق اطراف را نیز حل خواهد کرد، تصریح کرد: بالغ بر دو میلیارد پانصد میلیون تومان برای تکمیل این پروژه تخصیص خواهد یافت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار