کد خبر: ۸۹۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴ 23 August 2020
 
  تابناک / دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت به مناسبت یکم شهریور ماه، روز پزشک در پیامی از زحمات همه پزشکان شرافتمند تقدیر و تشکر کرد.
 

 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

یکم شهریور ماه سالروز ولادت شیخ الرئیس ابوعلی سینا، پزشک بزرگ ایران عزیز که به پاس بزرگداشت مقام شامخ این ستاره درخشان جهان طبابت به "روز پزشک" نامگذاری شده است را به همه پزشکان شرافتمند شهرمان تبریک می گویم.

در ایران "روز پزشک" یادآور همه سختی ها و مرارت های پزشکان مسئول و متعهد کشورمان از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گرفته تا شرایط امروز کرونایی است که با تلاش های خود در طول این دوران پرفراز و نشیب افتخار آفریدند.

همچنین پزشکان در این سرزمین همواره مورد احترام افراد جامعه بوده و این احترام با تلاش های اخلاق مدارانه پزشکان سخت کوش ایران در مبارزه و مقابله با ویروس کرونا که فداکارانه جان خود را برای سلامتی افراد جامعه به خطر می اندازند و ضامن سلامت جامعه، ایمنی جسمی و روانی افراد جامعه می شوند، همچنان تداوم دارد.

در حقیقت باید تاکید کرد که پزشکان فرشتگان نجات و امیدبخش زندگی به ویژه در دوران کرونا هستند و آلام و دردهای جامعه را تسکین می بخشند.

فرصت "روز پزشک" را غنیمت شمرده و تلاش های مجاهدانه آنها را در همراهی با جامعه برای نیل به اهداف و ارزش های والای انسانی گرامی می دارم و دست همه پزشکان صدیق و درستکار شهرمان را به گرمی می فشارم و برای آنها آرزوی موفقیت در این راه دشوار و سخت می نمایم.

ناصر حاج محمدی

شهردار رشت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار