کد خبر: ۸۸۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ 20 August 2020

 

 
امباپه مهاجم پی اس جی با تکل خشن پرین در دقیقه 33 مواجه شد که با مصدومیت شدیدی روبرو شد و وحشت را به اردوی پی اس جی وارد کرد.

 

کیلیان امباپه یکی از عوامل مهم فینالیست شدن پاری سن ژرمن در این فصل لیگ قهرمان بود.

 

حالا و دو سومین فصل بازی کردن در پاری سن ژرمن رویای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان برای کیلیان امباپه و دیگر ستاره ها تغبیر شده و بی شک این پدیده جوان فرانسوی نقش مهمی در محقق شدن این هدف داشته است . کیلیان امباپه در دیدار مقابل آتالانتا که حالیکه مصدوم بود در دقایق پایانی وارد میدان شد و تاثیر فراوانی روی تغییر شرایط و پیروزی دراماتیک پاری سن ژرمن برابر رقیب ایتالیایی ایفا کرد.

کیلیان امباپه در دیدار امشب مقابل لایپزیش نیز یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و بارها با فرارهای تند و تیز کار را برای مدافعان لایپزیش دشوار کرد.

اما نباید فراموش کرد او در ابتدای فصل رابطه خوبی با توماس توخل نداشت و شایعات زیادی مبنی بر اختلاف این دو شنیده می شد. کیلیان امباپه چند بار توسط سرمربی آلمانی تعویض شده و علنا به این تصمیم واکنش نشان می داد. اما در ادامه فصل به نظر این مشکلات به دست فراموشی سپرده شد. توخل برای حفظ امباپه برای مسابقه فینال او را در دقایق پایانی جدال امشب برابر لایپزیش تعویض کرد و به نظر می رسد حالا آتش بس بین او و ستاره فرانسوی برقرار شده است.

 

 امباپه در دیدار امشب مقابل لایپزیش نیز یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و بارها با فرارهای تند و تیز کار را برای مدافعان لایپزیش دشوار کرد.

این پست 28 بار بازدید شده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار