کد خبر: ۸۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 05 September 2015
روزنامه کیهان در ستون نظرات خوانندگان خود این نظرات را منتشر کرد

* آقای عراقچی در جمع اعضای کمیسیون امنیت و برخی نمایندگان مجلس در مورد امضای آقای ظریف در پای برجام که توسط خانم ابتکار منتشر شده اظهار داشت؛ بعد از پایان مذاکرات وزیر خارجه فرانسه برای جمع کردن امضای یادگاری اقدام به گرفتن امضای آقای ظریف نمود! و این امضای پای برجام نیست! یعنی خانم ابتکار دروغ می‌گوید.
عربی

* لزوم نداشتن رو دربایستی در اعلام مواضع صریح و روشن و قاطع در مقابل دشمنان که بعضا باعث گستاخ شدن آنها گردیده از نکاتی بود که رهبر معظم انقلاب به دولت تذکر دادند. متاسفانه عارضه رو دربایستی  علاوه بر حوزه سیاست خارجی در ولنگاری‌های فرهنگی در نشر کتاب، فیلم‌ها، تئاتر و... نیز قابل مشاهده است. این‌ها وقتی در کنار ضعف در حوزه اقتصادی و کاهش سبد مصارف ضروری مردم و از رونق افتادن کسب و کار قرار می‌گیرد نگرانی شدید مردم را فراهم می‌آورد باید درک کنیم که چاره ما عملی کردن دستورات رهبری است.
نراقی

* با شنیدن بیانات رهبر معظم انقلاب، با همه وجود برخورداری از نعمت ولایت را شکر کردم و به کیهان از صمیم قلب به خاطر اینکه کاملاً در خط رهبری حرکت کرده است، تبریک عرض می‌کنیم.
124---0912

* از وقتی وزیر کشور اعلام کرده ریاست جمهوری آقای روحانی 8 ساله است این شائبه به وجود آمده که تمام اعضای دولت مامور هستند کاری بکنند که این موضوع یعنی 8 ساله شدن دوره ریاست‌جمهوری آقای روحانی به هر صورت که شده تحقق پیدا کند با این وضع مردم چه کاره هستند؟ از وزیر کشور که باید امانت‌دار رای ملت باشد بیان چنین حرفی حتی اگر مدعی است که به شوخی بوده دور از انتظار بود.
4199---0911

* رئيس‌جمهور آمریکا بارها اعلام نمود در صورت تصویب برجام از سوی کنگره رئيس‌جمهور آینده آمریکا راحت‌تر می‌تواند به تاسیسات ایران حمله کند! ای کاش کسانی که هر شب خواب آمریکا را می‌بینند از این خواب پرخطر بیدار شوند.
بیات

* چگونه است که دولت در مورد حصر سران فتنه (که در سال 88 مرتکب خیانت به ملت و نظام شدند) بدون دلیل دم از قانون می‌زند، اما در عین حال با سرپیچی از ارسال لایحه برجام و بررسی آن توسط مجلس مرتکب بی‌قانونی می‌شود؟ واضح است که در هر دو مورد دشمنان ملت و نظام سود می‌برند.
3416---0919

* یادداشت روز کیهان روز 11/6/94 به قلم ‌مدیر مسئول کیهان را خواندم. آنچه که به قلم آمده مستدل و منطقی است دولتمردان به‌جای فرافکنی به این گفته‌های حق پاسخ بدهند.
حیاتی و 0812---0918

* رئيس‌جمهور و برخی مسئولین دولتی عدم ارائه و تصویب برجام توسط مجلس و کنگره کشورهای 1+5 را دلیلی بر عدم نیاز تصویب مجلس شورای اسلامی کشورمان تلقی می‌کنند. دلسوزان نظام و مردمی که این قدر اصرار و پافشاری به اجرای قانون بررسی برجام در مجلس دارند به این جهت است که مانع پایمال شدن حقوق هسته‌ای ملت شوند.
ابوالقاسمی- قم

* آقای هاشمی اگر واقعا معتقد به حق‌الناس بودن رای مرم بود سال 88 با اقدامات خانواده‌اش در فتنه آن سال مقابله می‌کرد و آن همه خسارت به نظام و کشور وارد نمی‌شد؟
2405---0917

* آقای رئیس‌جمهور در تعامل با بیگانگان مثل انگلیس مرتب می‌گوید نباید در گذشته بمانیم ولی هم خودشان و هم همکارانشان در این دو سال یکسره علیه دولت گذشته سیاه‌نمایی کردند. ما نمی‌گوییم آن دولت ایراد نداشت ولی این آقایان حداقل به آنچه که می‌گویند معتقد باشند.
4958---0916

* رئيس محترم قوه قضائیه گفته‌اند برخی خیابان‌ها به سالن مد خانم‌ها تبدیل شده است. عرض می‌کنیم این وضعیت دست پخت گروه‌های مختلفی است که به قدرت می‌رسند ولی دغدغه‌ای برای حل مفاسد اجتماعی و اخلاقی جامعه ندارند.
2360---0935

* از آقای رئيس‌جمهور و دولت ایشان خواسته شود پاسخ بدهند در این دو سال برای گسترش عفاف و حجاب در جامعه واقعا چه کاری تا حال انجام داده‌اند. به عنوان نمونه یک کار را بگویند. آیا تخطئه برخورد با هنجارشکنان و قانون‌ستیزان در این عرصه تنها مسئولیت دولت یازدهم در این زمینه است؟!
8534---0912

* سکوت مسئولان اجرایی درباره مفاسد اجتماعی مثل موارد بدحجابی در جامعه عواقب سوء در پی خواهد داشت این آقایان در قیامت گرفتار خواهند شد. نیروی انتظامی را در این زمینه نباید تنها گذاشت.
9016---0935

* معدودی زنان و دختران خاص و دارای ظواهر غیرمتعارف به جای استفاده از بخش بانوان قطار شهری در بخش آقایان سوار شده و به مفسده‌انگیزی مشغول می‌شوند. شایسته است مسئولین ماموران مترو را موظف کنند که مانع سوارشدن چنین افرادی که کاملا انگشت‌نما هستند در بخش برادران شوند.
سلیمانی

* در تاریخ 94/6/9 در فرهنگسرای امام راحل(ره) یک نمایشگاه فرهنگی برپا بود که با نماز مغرب تلاقی پیدا کرد. ولی هنگام نماز مغرب متوجه شدیم نمازخانه‌ای برای امر واجب الهی در نظر گرفته نشده است. این چه نمایشگاه فرهنگی است که به نماز توجهی ندارد؟
1194---0912

* از مسئولین امر درخواست می‌شود سری به میدان تره‌بار سهروردی غرفه 2 و غرفه شوینده‌های بهداشتی و غرفه‌های عروسک بزنند  و خود قضاوت کنند. در برخی غرفه‌های دولتی خانم‌های فروشنده با پوشش و ظاهری زننده فروشندگی می‌کنند وای به حال فروشگاه‌های خصوصی و...!
مقدم- تهران

* با توجه به تبلیغات گسترده وهابیت در مناطق مرزی کشورمان پیشنهاد می‌کنیم فیلم فاخر و ارزشمند محمد رسول‌الله(ص) ساخته آقای مجیدی در این مناطق مثل شهرهای جنوب کشور از جمله اهواز با تخفیف قابل توجه اکران بشود.
انصاری

* اگر دولت خود را موظف به کار فرهنگی نمی‌داند حداقل برای ساخت خانه عالم در روستاهای کشور پا پیش بگذارد تا روحانیون اعزامی از حوزه‌های علمیه بتوانند به این مناطق مهاجرت و تبلیغ دین بکنند.
2773---0913

* بعد از ازدواج فرزندم که دفترچه تأمین نیروهای مسلح داشت 3 نوبت اقدام به استفاده از دفترچه درمانی نمود که 30 هزار تومان جریمه پرداخت نمودم. بعد از اتمام دفترچه خودم برای تعویض مراجعه نمودم، یک سال مسدود نمودند و یک میلیون و دویست‌هزار تومان هم جریمه! با توجه به سن پیری و نیاز به دارو و درمان آیا این نحو رفتار شایسته است؟!
5170---0914

 * مربیان پیش‌دبستانی بدون برخورداری از بیمه و تسهیلات ماهیانه 300 هزار تومان دستمزد می‌گیرند و صدای اعتراضشان هم به جایی نمی‌رسد؟
1469---0935

* برای بنده که جانباز هستم روی هم 290 هزار تومان قبض گاز، برق،‌آب و تلفن آمده در حالی که پول یارانه به مبلغ 130 هزار تومان پرداخت کرده‌اند. آقای رئیس‌جمهور چرا باور نمی‌کند که زندگی بر قشر حقوق‌بگیر جامعه سخت می‌گذرد.
0869---0911

* در شهرستان سیروان ایلام از شبکه‌های دیجیتالی خبری نیست و مردم از تماشای اکثر شبکه‌ها محرومند. از مسئولین صدا و سیما درخواست حل مشکل را دارم.
1607---0918

* در کتابخانه‌های تحت پوشش شهرداری برای عضویت از هر دانش‌آموز یا دانشجوی متقاضی مبلغ 25 هزار تومان حق عضویت برای مدت یک سال دریافت می‌شود ای کاش این مبالغ دریافتی را صرف خرید کتاب‌های جدید می‌کردند. با اطلاع عرض می‌کنم که به عنوان مثال کتابخانه‌های سعادت و پرواز در منطقه سعادت‌آباد خرید کتاب نداشته‌اند.
زمانی

* درگذشته اغلب ورودی‌ جنگل‌های کشور مانند جنگل گلستان با احداث خاکریز مسدود شده بود تا با وسایل نقلیه نتوان در داخل جنگل تردد کرد ولی الان این موانع برداشته شده و تا عمق جنگل تردد صورت می‌گیرد و در نتیجه به جنگل آسیب وارد می‌شود.
3991---0938


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
کیهان خودت میدونی که مواضع تو بیشتر از هرکسی به مواضع اسراییل نزدیک بوده در زمان مذاکرات.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار