کد خبر: ۸۸۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷ 14 August 2020

 

سیدحسین نقوی حسینی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی می‌گوید: اصولگرایان راه بسیار سختی را در پیش دارند و برعکس اینکه بعضی ها می گویند دولت بعدی دولت اصولگرایان است، من می‌گویم اصلا این طور نیست.
 
                                                   افشای نشست های خصوصی سعید جلیلی

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید حسین نقوی حسینی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در واکنش به شایعه نقل شده از وی در ارتباط با تشکیل ستاد انتخاباتی سعید جلیلی گفت: من نگفتم ستاد آقای جلیلی یا شخص دیگری تشکیل شده است. این نقل قول از طرف خودم را تکذیب می کنم. من عرض کردم افرادی که در عرصه انتخابات ریاست جمهوری فعال هستند و نشست‌های خصوصی برگزار می‌کنند که کسانی مثل آقای جلیلی هستند.

وی در ارتباط با حضور چهره‌های سیاسی در انتخابات پیش رو گفت: اصولگرایان راه بسیار سختی را در پیش دارند برعکس اینکه بعضی ها می گویند دولت بعدی دولت اصولگرایان است، من می‌گویم اصلا این طور نیست که به این راحتی درباره‌اش حرف می‌زنند وآن‌ها راه سختی در پیش دارند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: مهم ترین سوال برای مردم این است که فرق این همه کاندیدا باهم چیست؟ همه می‌گویند با فساد باید مبارزه کنیم. همه می گویند بورس باید فعال شود. همه می گویند خصوصی سازی راه نجات کشور است. احمدی نژاد هم همین را می گوید او هم معتقد به خصوصی سازی و جذب سرمایه و توزیع عادلانه است.

 

نقوی حسینی در پایان گفت: مردم سوالشان این است که چه کسی رویکرد متفاوتی برای انتخابات آتی دارد. طی چند دهه گذشته همه رویکردها گفته شده است. الان مردم منتظر یک رویکرد نو هستند اینکه میگویند اصولگرایان حتما به راحتی رئیس جمهور آتی خواهند بود اشتباه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار