کد خبر: ۸۸۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ 11 August 2020

 

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی پرویز مظلومی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران، ۲۵ فوتبالیست به مرحله جدید اردوی تیم ملی زیر ۱۹ سال دعوت شدند که محمدرضا محرمی و مهدی هاشمی نژاد از گیلان نیز جزء دعوت شدگان هستند.

علیرضا وهابی افزود: این دو فوتبالیست شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان از روز ۱۸ مرداد ماه در مرحله جدید اردوی تیم ملی جوانان در تهران حضور یافته و باید تا روز پنجم شهریور ماه زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را ادامه دهند.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال جوانان ایران که در مرحله گروهی با تیم های ازبکستان ، اندونزی و کامبوج همگروه است خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات جام ملت ها و انتخابی جام جهانی مهر و آبان ماه در ازبکستان آماده می کند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه محرمی و هاشمی نژاد دو فوتبالیست گیلانی، سابقه عضویت در تیم های ملی فوتبال نوجوانان و جوانان ایران را دارند و شانس این دو بازیکن خوب و شایسته برای عضویت در تیم ملی جوانان زیر ۱۹ سال بسیار زیاد است.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اظهار داشت: این دو فوتبالیست در مرحله اول اردوی آمادگی تیم ملی جوانان نیز انتخاب شده بودند که با درخشش در آن اردو، به مرحله دوم نیز دعوت و هم اینک در اردوی آماده سازی حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار