کد خبر: ۸۸۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 11 August 2020

 پیست دوچرخه سواری بین المللی رشت ماه آینده به بهره برداری می رسد

رشت - ایرنا - پیست دوچرخه سواری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی رشت با انجام روکش نهایی با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال ماه آینده در مجموعه ورزشی فلکده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پیست دوچرخه سواری قابلیت برگزاری لیگ های استانی،کشوری و حتی رویداد های بین المللی را دارد و با افتتاح این پیست امیدواریم شاهد رشد و توسعه بیشتر ورزش دوچرخه سواری در سطح استان و کشور باشیم.

سیدایمان دلیل حیرتی با اشاره به ساخت و احداث پیست دوچرخه سواری بین المللی شهید سلیمانی رشت بیان کرد: این پیست دوچرخه سواری در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع در مجموعه ورزشی فلکده رشت احداث شده که حدود ۱۰ سال ساخت این پروژه بزرگ به طول انجامید.

وی ادامه داد: با اتمام کار روکش پلی اورتان خوشبختانه این پیست به مرحله بهره برداری خواهد رسید و از آغاز احداث این پیست تا به بهره براری رسیدن آن حدود ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

رئیس هیات دوچرخه سواری اسیتان گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به وجود  استعدادها و همچنین داشتن پتانسیل های بسیار خوب در رشته دوچرخه سواری در گیلان، احداث این پیست بین المللی در این استان و در شهرستان رشت لازم بوده و با افتتاح این پیست انتظار داریم شاهد رشد و پیشرفت بیش از پیش رشته دوچرخه سواری در گیلان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار