کد خبر: ۸۸۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱ 11 August 2020

 

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد دوشنبه شب گزارش داد؛ رژیم صهیونیستی در دو هفته گذشته ۳۰ واحد مسکونی فلسطینیان را در کرانه باختری و قدس اشغالی تخریب یا مصادره کرده است.
 
                                                   اسرائیل ۳۰ خانه متعلق به فلسطینیان را تخریب کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از القدس العربی، در گزارش دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد آمده است؛ تخریب و مصادره منازل مسکونی فلسطینیان در کرانه باختری و قدس اشغالی باعث آواره شدن ۱۴۰ فلسطینی شده است.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی در ماه گذشته میلادی (جولای)، ۲۰ واحد مسکونی فلسطینیان را در قدس اشغالی تخریب یا مصادره کرده است.

این گزارش می‌افزاید؛ در مواردی نظامیان صهیونیستی کمک‌های غذایی بشردوستانه که برای فلسطینیانی که به دلیل شیوع کرونا در قرنطینه خانگی بودند، را مصادره کردند. بنابر این گزارش، صهیونیست‌ها ۱۰۰ بسته غذایی را مصادره کردند.

در همین حال، پیش‌تر مرکز پیگیری پرونده اسرای فلسطین گزارش داده بود که مقام‌های رژیم صهیونیستی ماه گذشته میلادی (جولای)، ۳۵۰ شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.

نیروهای اشغالگر صهیونیستی در هفته‌های گذشته موج گسترده بازداشت فلسطینیان را در شهرهای اشغال شده کرانه باختری به راه انداختند.

بر اساس گزارش های موجود، تاکنون ۶۹ اسیر فلسطینی به خاطر کوتاهی در ارایه امکانات پزشکی و درمانی از سال ۱۹۶۷ در زندان های اسرائیل به شهادت رسیده اند که از آن به عنوان مرگ تدریجی این اسرا نام می برند.

در همین حال، به دنبال وخامت اوضاع در بازداشتگاه های اسرای فلسطینی در اسرائیل، سازمان همکاری اسلامی پیش‌تر از سازمان ملل متحد و کمیته جهانی صلیب سرخ خواست تا با فشار بر رژیم صهیونیستی، اسرای فلسطینی را به دلیل شیوع کرونا در سرزمین‌های اشغالی آزاد کند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار