کد خبر: ۸۸۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 05 August 2020

امام جمعه: حق خلخال از سوی صدا و سیمای اردبیل ادا نشده است

تابناک/ امام جمعه خلخال گفت: حق مردم این شهرستان از سوی مسوولان صدا و سیمای مرکز اردبیل بدرستی ادا نمی‌شود.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام کریم اسدی روز چهارشنبه در نشستی با مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل افزود: رسانه ملی استان در معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های اقتصادی ، گردشگری و توانمندهای خدادادی این منطقه و همچنین بیان مشکلات مردم بدرستی انجام وظیفه نکرده است.

وی با بیان اهمیت رسانه ملی در نظام اسلامی برای روشنگری افکار عمومی و هدایت جامعه اظهارداشت: در نظام اسلامی ایران هیچ ارگان و نهادی به اندازه صدا و سیما در بحث هدایت آگاهانه مردم و بیان مشکلات جامعه نقش ایفا نمی‌کند.

امام جمعه خلخال با اشاره به وجود برخی از نارسایی‌ها در اجرای طرح‌های عمرانی از جمله توقف و تعطیلی آسفالت راه‌های ارتباطی روستایی و همچنین پروژه‌های راه‌سازی مهم منطقه همچون راه گردشگری خلخال - ماسوله افزود: پس از گذشت ۲ سال از پایان عملیات زیرسازی این راه توریستی در حوزه استان اردبیل اقدامی برای آسفالت پروژه انجام

نشده ، مضاعف بر اینکه در ۲ سال گذشته حتی یک متر آسفالت در مسیرهای ارتباطی روستایی شهرستان اجرا نشده است.

وی گفت: ضعف آنتن‌دهی و دریافت برنامه شبکه‌های مختلف تلویزیون علاوه بر مناطق روستایی در برخی از مناطق حاشیه‌نشین خلخال مشهود بوده و انتظار از مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل رفع این نارسایی‌ها و جلب رضایت مردم این منطقه است.

وی تشریح‌کرد: برغم اینکه مناطق مختلف استان اردبیل همچون خلخال از لحاظ برخورداری از ظرفیت‌های خدادادی جزو مناطق دارای جاذبه‌های منحصربفرد طبیعی و گردشگری برتر کشور است ، ولی در تبلیغات رسانه‌ای جهت معرفی جاذبه‌های گردشگری آن کوتاهی شده و جزو شهرستان‌های شناخته شده نیست.

علی ملااحمدی ، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز در این نشست گفت: کوتاهی‌های مربوط به پوشش خبری خلخال و ناشی از فقدان وجود خبرنگار آزاد در این شهرستان با انتخاب فردی جدید به این شغل و ارسال گزارش‌های خبری برطرف خواهد شد.

او افزود: در صورت نیاز به درخواست تهیه گزارش‌های خبری مربوط به کمبودهای شهرستان علاوه بر تلاش خبرنگار آزاد این شهرستان ، گروه‌های تهیه گزارش از بخش خبر صدا و سیما به این منطقه اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه ایجاد امید در بین آحاد مختلف مردم و جامعه از اهداف صدا و سیمای مرکز اردبیل است، گفت: سیاست اصلی و مهم رسانه ملی حفظ وحدت ، انسجام ملی و ایجاد همبستگی در بین مردم و همچنین ایجاد پل ارتباطی مردم و مسوولان است.

وی اظهارداشت: صدا و سیما از تهیه و پخش گزارش‌هایی که منجر به حل مشکلات عمومی مردم و تسریع در روند عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی مناطق شود استقبال می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار