کد خبر: ۸۸۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷ 28 July 2020

 

تابناک/درنشست رئیس هیات ورزشهای همگانی استان گیلان با جمعی ار روسای کمیته های این هیات دو طرح " هشتگ آماده باش" و" آوای ورزش در همسایگی " مورد بررسی قرار گرفت.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان، علیرضازهری،رئیس هیات ورزشهای همگانی استان گیلان در این جلسه در خصوص این دو طرح و انتظارات خود از مربیان و اساتید ورزشی این هیات  اظهار داشت : هر یک ازشما از عزیزان جز اساتید ومربیان برتر هستید و امیدوارم که با همکاری ، دقت نظر و تخصص شما بتوانیم این دو طرح عظیم کشوری را به نحو احسنت در استان گیلان برگزار کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد : با کمک وهمت یکدیگر انشاالله بتوانیم آنگونه که شایسته ورزش گیلان است درتمامی عرصه ها خوش بدرخشیم.

زهری افزود:دو طرحی که توسط دکتر مولایی ریاست محترم فدراسیون ورزشهای همگانی مطرح شده  طرحهای عملیاتی هستند و با رایزنی هایی که صورت گرفته است در طرح " آوای ورزش در همسایگی" استان گیلان نیز جز  هفت استان پایلوت در کشور است.

وی درخصوص طرح "هشتگ آماده باش " افزود: این طرح یک آماده باش کامل برای مقابله با ویروس کرونا است و در دوران شیوع ویروس کرونا ایران ازسوی سازمان بهداشت جهانی مورد تشویق قرارگرفت که درواقع به علت همت مربیانی بود که بصورت مجازی ، بسیار زیبا ومردمی تمرینات ورزشی را به انجام می رساندند.

 

 رئیس هیات ورزشهای همگانی گیلان گفت : کلیپ هایی که پخش شد سازمان بهداشت جهانی را ترغیب کرد تا در سراسر دنیا این برنامه ها را بسط دهد و حال باتوجه به اینکه بحران کرونا همچنان ادامه دارد هشتگ آماده باش به نوعی آماده باشی است تا ورزش رافراموش نکنیم وباورزش وفعالیت بدنی به جنگ ویروس کرونا برویم.

وی درخاتمه افزود:این طرح میتواند فرصتی باشد که ورزش همگانی ادامه یافته و از این ویروس درامان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار