کد خبر: ۸۷۶۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ 18 July 2020

 

به گزارش رشت۲۰ و به نقل از خبرراست،هنوز ۲ هفته از قرارداد مهدی پاشازاده به‌عنوان سرمربی سپیدرود نگذشته بود که این بازیکن سابق استقلال تهران در اقدامی غیرحرفه‌ای همه‌چیز را ول کرد و با تیم فوتبال شاهین بوشهر قرارداد بست!

اقدام غیرحرفه‌ای این سرمربی جوان در شرایطی اتفاق افتاد که او سابقه بازی ملی و بازی در اروپا را در کارنامه دارد و کاش کمی از سوابق خود را در رفتارش در نظر می‌گرفت؛ اما فارغ از این‌ها تلنگری که رفتار او به جماعتی غریبه پرست در گیلان زد ما را به یاد این انداخت که چرا از ظرفیت‌های داخل استانمان هیچ‌گاه استفاده نمی‌کنیم؟

انتخاب صحیح و معقول سهیل حق‌شناس کاپیتان و اسطوره باشگاه سپیدرود به‌عنوان سرمربی این تیم درسی بود که باید پاشازاده با رفتار غیرحرفه‌ای خود به ما داد. درسی که چشم‌هایمان را باز کنیم و کمی به دور و اطرافمان بهتر نگاه کنیم. مایی که غریبه‌ها را راحت‌تر از کسانی می‌بینیم که سال‌ها برایمان زحمت کشیده‌اند.

در پایان اگرچه روزگار بر وقف مراد سرخ‌پوشان شهر باران نیست، اما باید قاطعانه گفت حتی اگر نتایج بازی‌های آینده سپیدرود منجر به سقوط هم شود، بازهم باید از سهیل حق‌شناس حمایت جانانه کرد. کاپیتانی که سال‌ها در سطوح پایین فوتبال کشور به پیراهن سپیدرود پشت نکرد و با افتخار لباس این تیم را بر تن کرد تا آرزوی ۲۵ ساله یک شهر را برای حضور این تیم در سطح اول فوتبال کشور تحقق ببخشید. آیا خواسته زیادی است که به‌اندازه یک‌دهم سال‌های وفاداری کاپیتان سهیل، فرصت نشستن به او روی نیمکت سرخ پوشان داده شود؟!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار