کد خبر: ۸۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 02 September 2015
دبیر اجرائی جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان گفت: در ششمین جشنواره تئار خیابانی شهروند لاهیجان با توجه به خلاقیت، نوآوری و کیفیت آثار انتخابی، به دنبال آن هستیم که کیفیت این رویداد هنری را افزایش دهیم.

به گزارش تابناک گیلان از روابط عمومی جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، شاهین جهانگیر بلورچیان، دبیر اجرائی ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، با بیان جزئیات برگزاری این رویداد گفت: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، 5 دوره خود را پشت سر گذاشته و ما در این دوره به دنبال آن هستیم تا با توجه به خلاقیت، نوآوری و کیفیت آثار انتخابی، کیفیت این رویداد هنری را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: بر این اساس، تلاش شد، تنها آثاری که از سطح مطلوبی برخوردارند، پذیرفته شوند. ما نیز در این مسیر اقداماتی چون اهدای جوایز و کمک هزینه مناسب را در نظر گرفته‌ایم تا راه یافتگان به جشنواره، از انگیزه بالایی برخوردار باشند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان خاطر نشان کرد: فرهنگ اصيل اسلامی ايرانی، فرهنگ ايثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منكر، رفاه اجتماعی و توسعه اقتصادی، آگاهي از حقوق شهروندی، ارتقاء تعامل با سالمندان، كودكان و نوجوانان و معلولين، عوارض محلی، توسعه فرهنگ شهرنشينی، آسيب های اجتماعی، محيط زيست، مشاركت مسئولانه شهروندان و نهادهای خصوصی در مديريت شهرها و همچنین شعار سال ۹۴ یعنی «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» از محورهای جشنواره امسال هستند.

ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند از ۱۲ تا ۱۴ ام شهریور ماه در سطح شهر لاهیجان برگزار می شود.


داوران ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان معرفی شدند

به گزارش تابناک گیلان، سعید آگشته شهردار و دبیر ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان طی حکمی داوران این جشنواره را مشخص نمودند.

در این حکم آقایان مسافر آستانه، افشین خورشید باختری و جواد عزتی به عنوان داوران ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان معرفی شدند.

گفتنی است ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از تاریخ 12 لغایت 14 شهریور ماه و در ده نقطه از شهر لاهیجان و به دبیری سعید آگشته شهردار لاهیجان برگزار خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار