کد خبر: ۸۷۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 11 July 2020
 

تابناک/معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: روزانه حدود ۷۰ بیمار مبتلا به کرونا وارد بیمارستان‌های استان می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آبتین حیدرزاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا به هیچ وجه کاهش پیدا نکرده است، گفت: روزانه حدود ۷۰ بیمار مبتلا به کرونا وارد بیمارستان‌های این استان می‌شوند.

او افزود: متاسفانه علیرغم هشدار‌های مکرر و فراوانی که از رسانه‌های مختلف به مردم گیلان داده می‌شود، روند ابتلا به بیماری کرونا آرام آرام رو به افزایش است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه تعداد بیماران بستری شده مبتلا به کرونا در استان بیش از یک ماه گذشته است، اظهار داشت: امکان دارد گیلان دوباره رکورد دار شود.

حیدرزاده تاکید کرد: از همه مردم استان خواهش می‌کنم به طور جدی فاصله گذاری اجتماعی رعایت کنند، از برگزاری تجمعات و مراسم عروسی و عزاداری خوداری کنند، مهمانی نروند، کنار ساحل و پاساژ جمع نشوند، فقط برای کار‌های ضروری از منزل خارج شوند و از ماسک استفاده کنند.

او افزود: متاسفانه روز گذشته در یکی دو شهرستان مراسم عروسی با تعداد زیاد جمعیت برگزار شد که البته همکاران ما حضور پیدا کردند و خواهش کردند که فورا نسبت به اتمام مراسم اقدام کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: البته ما هنوز برخورد قهری و شدید نداریم و خواهش ما این است که مردم به آن سمت نروند که خدای نکرده استان مجددا با شرایط بدتری روبرو شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار