کد خبر: ۸۷۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ 06 July 2020

پارک‌های آستارا برای تردد معلولان مناسب‌سازی شد

تابناک/ شهردار آستارا گفت: پارک‌های شهر برای تردد معلولان مناسب‌سازی شد و امکان گذر نابینایان با عصای سفید و معلولان با ویلچر فراهم شده است.

جواد معیتی روز یکشنبه در شهرداری آستارا اظهار کرد: در پارک های خیابان سفیر امید، مخیری، باغ ملی، طرح سالمسازی و محله شهید رستمیان برای معلولان رمپ های ورود و خروج ایجاد کرده ایم.

وی بیان کرد: از مجموع ۶۲ هکتار فضای سبز شهر آستارا ۳۵ هکتار در محدوده پارک ‌هاست و برای آبیاری فضای سبز از آب چاه استفاده می ‌شود.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته برای توسعه فضای سبز پارک ها سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است و در روزهای گذشته ریشه و شاخه های زائد برخی درختان جمع آوری و درختچه‌ های متناسب با شرایط اقلیمی کاشته شد.

شهردار آستارا بیان کرد: ۲۵۰  نیرو در ۲۰ واحد زیر مجموعه شهرداری خدمت می کنند و با پیشبرد برنامه های عمرانی، خدماتی و گردشگری، ظرف یک سال امکان ارتقا درجه شهرداری وجود دارد.

شهرستان گردشگرپذیر بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و مرکز آن از هزار هکتار وسعت و جاذبه های طبیعی، اقتصادی، مذهبی و تاریخی برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار