کد خبر: ۸۶۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 25 June 2020
علوی گفت: شورا با تمام محدودیت ها، گام بزرگی برداشته و رفع مشکلات زیست محیطی رشت اعم از حوزه ی رودخانه ها و پسماندها نیازمند عزمی ملی است.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «امیرحسین علوی» امروز(چهارشنبه،۴ تیر) در جلسه شورای شهر رشت با انتقاد از هجمه هایی که به شورای پنجم صورت گرفته از اهتمام ویژه شورا برای ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) برای پروژه های عمرانی رشت سخن گفت.

 

این عضو شورای شهر رشت اظهار کرد: اگرچه در شورا اختلاف سلیقه و حتی تفاوت دیدگاه وجود دارد اما این اختلاف ها هیچگاه موجب نشده که نسبت به منافع شهر و شهروندان بی تفاوت باشیم.

 

وی با دعوت از همه مسئولان، مدیران و نمایندگان استان گیلان و شهرستان رشت برای کمک به اجرای پروژه مورد تفاهم با قرارگاه خاتم افزود: شورا با تمام محدودیت ها، گام بزرگی با ریسک بسیار بزرگی برداشته و رفع مشکلات زیست محیطی رشت اعم از حوزه ی رودخانه ها و پسماندها نیازمند عزمی ملی است.


این عضو شورای شهر رشت تصریح کرد: مشکلات رودخانه های رشت یک دغدغه و مشکل زیست محیطی ملی است و همه مسئولان باید در کنار شورا و شهرداری رشت در این راه باشند.

 

علوی با اشاره به حضور نماینده مردم انزلی در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه رودخانه های آلوده رشت به تالاب انزلی و دریای کاسپین می رسد باید همه نمایندگان استان نسبت به ساماندهی زرجوب و گوهررود دغدغه داشته باشند و برای تامین اعتبارهای لازم جهت اجرای پروژه ساماندهی کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار