کد خبر: ۸۶۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۲ 20 June 2020

پیروزی پرگل سپیدرود رشت در دیداری تدارکاتی

تابناک/ تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیداری تدارکاتی و دوستانه برابر تیم امید سپیدرود به پیروزی پرگل پنج بر صفر دست یافت.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  در این دیدار  در ورزشگاه سردارجنگل رشت  طبق توافق سرمربیان دو تیم ، این بازی در سه وقت ۳۰ دقیقه ای برگزار شد که گل های سپیدرود توسط محمد دادرسی، ابوالفضل قربانی و جواد آقایی پور (سه گل) به ثمر رسید.

رادنی دیدار افزود: این دومین مسابقه دوستانه سپیدرود رشت پس از شروع دوباره تمرینات و پس از تعطیلی کرونایی بوده و سپیدرود موفق شد در نخستین مسابقه دوستانه خود نیز، تیم شهرداری آستارا را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی حدود یکصد روزه، برگزاری بازی های دوستانه و تدارکاتی برای آمادگی تیم فوتبال سپیدرود رشت بسیار مفید است و سرمربی این تیم نیز در طول این دیدار سعی داشت تا به تناوب از همه مهره های سپیدرود سود ببرد تا به نوعی تمامی بازیکنان به میدان فرستاده شوند.

دیدار ابراز امیدواری کرد سپیدرود رشت تا قبل از آغاز مجدد رقابت های لیگ دسته اول به مرز آمادگی کامل برسد و با قدرت در ادامه رقابت ها حضور یافته و با کسب نتایج قابل قبول علاوه بر حفظ سهمیه خود جایگاه مناسبی نیز کسب کند.

وی اظهار کرد: تیم فوتبال سپیدرود رشت روز پنجم تیرماه در دیدار معوقه برابر تیم فوتبال هوادار تهران (سرخپوشان پاکدشت) قرار می گیرد و هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ دسته اول نیز از روز سه شنبه ۱۰ تیر آغاز می شود.

تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدرود رشت با انجام ۲۵ بازی و کسب ۲۶ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار