معاون آبفای بوشهر:
معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای استان بوشهر گفت: آبفای استان بوشهر در قالب ۳۲ خدمت و اداره بهره‌برداری خدمات ارائه می‌دهد که ۸۵ درصد خدمات قابل واگذاری، تاکنون برون سپاری شده است.
کد خبر: ۸۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸ 30 August 2015
مهدی محمدی صبح امروز در نشست با مدیران آبفای شهرهای استان بوشهر با بیان اینکه خدمات این شرکت برای مراجعه کنندگان رضایت بخش بوده است اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده از تعداد مراجعه کنندگان به شرکت آب و فاضلاب در 32 منطقه شهری این استان 76 تا 80 درصد رضایت داشته‌اند که این مهم در راستای طرح تکریم ارباب رجوع بوده است.

وی با اشاره به اینکه واگذاری خدمات مطلوب به مشترکان رضایت مندی آنان در پی داشته است تصریح کرد: تاکنون 85 درصد خدماتی که قابل واگذاری به بخش خصوصی بوده برون سپاری شده و امسال روند برون سپاری خدمات این شرکت ادامه دارد.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه این شرکت رتبه ششم در جشنواره شهید رجایی استان کسب کرد گفت: در هفدهمین جشنواره شهید رجایی بین 90 دستگاه اجرایی استان بوشهر ، شرکت آبفا شهری رتبه ششم را کسب کرد.

محمدی بیان کرد: فرآیند ارزیابی عملکرد در دو بخش شاخص‌های عمومی و اختصاصی صورت می‌پذیرد که هر بخش شامل یک‎هزارامتیاز است.

وی با اشاره به شاخص‌های ارزیابی در جشنواره شهید رجایی دراستان بوشهر بیان کرد: این شاخص‌ها در خدمات الکترونیک، منابع انسانی، مدیریت عملکرد، سلامت اداری، فرآیندگرایی، طرح تکریم، ساختارهای سازمانی، وضعیت اعتبارات پروژه‌ها ، شاخص‌های بهره‌برداری و مشترکان تعریف شده است.

معاون آبفای بوشهر با بیان اینکه تمام خدمات شرکت آب و فاضلاب شهری استان بوشهر بصورت الکترونیکی است خاطرنشان کرد:  فرآیندگرایی، ارتقاء سطح کیفی خدمات، افزایش بهره‌وری و نگرش سیستمی یکی از اهداف عالیه شرکت است که این شرکت با برنامه ریزی سالانه سعی در بهبود مستمر فرآیندها دارد که در نهایت امر بهبود خدمت رسانی به مردم را تحقق می‌سازد .

محمدی ضمن تشکر از تلاش همه بخش‌های شرکت، مدیرعامل و خدمات مسئول ارزیابی عملکرد شرکت آبفای استان بوشهر قدردانی کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار