جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و در نیمه ماه مبارک رمضان، دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۴۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳ 09 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ قدرت الله کریمیان در حاشیه برگزاری این رزمایش اظهار داشت : در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه ۱۰ هزار بسته معیشتی در میان خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و یا افرادی که شغل و درآمدشان را از دست داده‌اند، توزیع می‌شود،.

وی تصریح کرد: در هفته آینده نیز مرحله سوم رزمایش با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سطح استان اجرا می‌شود که در این مرحله ۱۷ هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی پنج میلیارد تومان بین افراد آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.

کریمیان با اشاره به توزیع 10هزار بسته معیشتی در مرحله دوم افزود : این بسته‌های توسط گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت با حفظ کرامت انسانی در بین این افراد ظرف امروز و فردا توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افراد آسیب دیده از کرونا قبلاً در سراسر استان شناسایی شده‌اند، افزود: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در هفته گذشته ۱۰ هزار بسته معیشتی نیز به ارزش بالغ بر سه میلیارد تومان توزیع شده است.

جانشین فرماندی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یاد آور شد :با بیان اینکه ارزش تقریبی بسته‌های معیشتی در طول اجرای سه مرحله رزمایش کمک مومنانه حدود ۱۱ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است همه خانواده‌هایی که در استان بر اثر شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده و درآمدشان را از دست داده‌اند تحت پوشش توزیع این بسته‌های معیشتی قرار گیرند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار