کد خبر: ۸۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ 29 August 2015


مراسم صبحگاه مشترک مردمی شهید حاج محمود قلی‌پور و 198 شهید عملیات کربلای 2 در رشت آغاز شد.
خبرگزاری فارس: صبحگاه مشترک مردمی شهید قلی‌پور در رشت آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مراسم صبحگاه مشترک مردمی شهید حاج محمود قلی‌پور و 198 شهید عملیات کربلای 2 دقایقی پیش در گلزار شهدای تازه‌آباد رشت آغاز شد.

رئیس ستاد یادواره سردار شهید قلی‌پور و شهدای عملیات کربلای 2 در حاشیه مراسم مذکور به خبرنگار فارس اظهار کرد: این صبحگاه به نام شهید قلی‌پور است که در عملیات کربلای 2 به شهادت رسید.

سردار محمدعلی حق‌بین با بیان اینکه شهید قلی‌پور به عنوان فرمانده و پرچم‌دار در بسیاری از عملیات‌ها علیه منافقان در جنگ جنگل شرکت کرد، گفت: ایثارگری و ولایتمداری از شاخص‌های شهید قلی‌پور بود.

وی با بیان اینکه در عملیات کربلای 2 شهدای زیادی از گیلان تقدیم شد، تصریح کرد: در عملیات کربلای 2 تعداد 198 نفر رزمنده گیلانی به شهادت رسیدند.

رئیس ستاد یادواره سردار شهید قلی‌پور و شهدای عملیات کربلای 2 با اشاره به کمک‌های مردم این استان در دوران دفاع مقدس یادآور شد: کمک‌های مردمی گیلان در قالب کاروان‌های 400، 500 و یک‌هزار کامیونی به جبهه‌ها با تلاش آیت‌الله احسان‌بخش در دوران دفاع مقدس فراموش شدنی نیست به همین دلیل صبحگاه مشترک مذکور با حضور مردم در گلزار شهدای رشت در حال برگزاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار