کد خبر: ۸۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۰ 29 August 2015
همین‌طور خبرها را که مرور می‌کردم به دو نکته جالب در اخبار و اتفاقات چند روز اخیر رسیدم که آنها را بررسی کوتاهی کردیم.

اول اینکه...

روح ا... حسینیان گفته که «من به عنوان آقای روح ا... حسینیان می‌گویم اگر احمدی نژاد بخواهد برگردد از او حمایت می‌کنیم.»، به نظر شما عبارت «من به عنوان آقای روح ا... حسینیان» یعنی چه؟ خود شما تا حالا چند بار جای شخص دیگری صحبت کرده‌اید؟ این قابلیتی‌است که هرکسی ندارد و روح ا... حسینیان به واسطه کارایی فراوانش آن را دارد، این قابلیت باعث شده که روح ا... حسینیان با عناوین دیگر هم اظهار نظر کند. مثلا گاهی با عنوان خسرو شهوار صحبت کرده و گاهی هم در کالبد کریستیانو رونالدو و ماریو بالوتلی ظاهر شده و حرف زده... بیشترین کالبدی که حسینیان عزیز از آن استفاده می‌کند کالبد مردم است، این نیروی زحمتکش اکثر اوقات از کالبد مردم برای اظهار نظر استفاده می‌کند و گاهی خودش جای 75 میلیون مردم است...

دوم اینکه...

تجربه حضور ستارگان فوتبال جهان در ایران ثابت کرده که نیاز داریم تا یک دور شیوه برخورد با این گروه را توسط مردم غیورمان مرور کنیم.

نکته اول-یادتان نرود که ما فرهنگ 2500 ساله داریم و قبل از بسیاری از کشورها فرهنگ غنی ما بود که وجود داشت، در نتیجه از مدعیان فرهنگ 2500 ساله بعید است که کمربند شلوار ستاره فوتبال دنیا را زور زورکی باز کنند تا به یادگار ببرند!

نکته دوم-در برخورد با ستارگان فوتبال دنیا به چند نکته توجه کنید؛

1-فن سالتو بارانداز یا کنده یک چاک را روی مهمان بدبخت اجرا نکنید، آن طفلک نمی‌داند که شما از علاقه وافر دوست دارید که او را قطع نخاع کنید، بلکه تصور می‌کند که می‌خواهید به او ضربه بزنید و در نتیجه ممکن است ناراحت شود، آنها که فرهنگ غنی 180000 ساله ما را ندارند که این موضوع را بفهمند. 

2-ماچ کردن در فرهنگ این خارجی‌های بی فرهنگ معنای علاقه ندارد، یعنی وقتی گردن طرف را به سمت خود می‌کشید او را ماچ مي‌کنید، خیلی خوشش نمی‌آید.

3-می‌توانید امضا بگیرید و یا با او عکس دونفره بیندازید، اینکه از او بخواهید که به زبان فارسی جمله‌ای بگوید تا نامزدتان بخندد خیلی مهمان نوازانه نیست.

4-اینکه کشورها و نژادهای مختلف در دنیا به زبان‌های گوناگون صحبت می‌کنند، اصلا پدیده عجیبی نیست. در نتیجه زمانی که این دوستان را تنها گیر آوردید صرفا جهت خنده به آنها به زبان فارسی فحش ندهید، چون ممکن است معنای برخی کلمات را بفهمند.

5-افراد مشهور دنیا در عرصه فوتبال، پرسپولیس و استقلال را نمی‌شناسند و اگر هم بشناسند طرفدار هیچ‌کدام نیستند. در نتیجه از روبرتو کارلوس مدام نپرسید که پرسپولیسی‌است یا استقلالی!

6-رسم است که بازیکنان فوتبال بعد از بازی پیراهن‌هایشان را عوض می‌کنند، در نتیجه در خیابان پیراهن‌تان را در نیاورید که با فرد مشهور عوض کنید، این کار موجب رعب و وحشت خواهد شد.
خلاصه اینکه سعه صدر و کظم غیض را در دستور کار قرار دهید تا خدای نکرده این عزیزان مهمان دچار سانحه استقبال گرفتگی نشوند.
منبع: روزنامه قانون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار