کد خبر: ۸۴۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ 02 May 2020

تابناک/ در شرایطی که حدود ۵ ماه است که شهر کیاشهر بی شهرداری را تجربه می کند، علی اوسط اکبری مقدم معاون استاندار گیلان در نامه ای مجدداً تاکید میکند که شهردار منتخب شورای کیاشهر برای شهرداری این شهر فاقد صلاحیت لازم از لحاظ اداری می باشد و اعضای شورا می بایست شهردار جدیدی را انتخاب و معرفی کنند.

نکته عجیب اینکه بر اساس شنیده ها این چندمین بار است که انتخاب حسین بائوج لاهوتی به عنوان شهردار منتخب کیاشهر با مخالفت استانداری گیلان به علت عدم وجود شرایط قانونی احراز صلاحیت شهردار مواجه می شود.

قابل تأمل تر آنکه ریاست شورای شهر کیاشهر در اقدامی عجیب و قطعاً غیرقانونی صورتجلسه شورای شهر را که در آن به انتخاب لاهوتی به عنوان شهردار کیاشهر تاکید کرده بود، را مستقیماً به عنوان پاسخ به معاون استاندار ارسال می کند!

موضوع جایی غیرقانونی محسوب می شود که صورتجلسه شورا به تایید فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه نرسیده و طبیعتاً قانونی به حساب نمی آید و ارسال آن بدون رعایت سلسله مراتب اداری، از سوی رئیس یک شورای اسلامی عجیب به نظر می رسد.

گفتنیست با توجه به اینکه شهرداری کیاشهر در آستانه ۶ ماه بدون شهردار بودن قرار دارد و هنوز هم شهردار منتخب خود را برای بار دوم در سه ماهه دوم انتخاب نکرده است، احتمال انحلال شورا وجود دارد و اگر اعضای شورای اسلامی شهر کیاشهر به نظر قانونی استانداری گیلان تمکین نکند، قطعاً مشکلات بزرگی برای این شهر به وجود خواهد آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار