کد خبر: ۸۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ 28 August 2015


رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت گفت: همدلی و تعامل اعضای شورا به عنوان نمایندگان منتخب مردم، موجب پیشرفت و توسعه شهر رشت می‌شود.
خبرگزاری فارس: همدلی اعضای شورا موجب توسعه شهر رشت می‌شود

اسماعیل حاجی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان رشت اظهار کرد: این انتخابات با حضور اعضای شورای شهرستان رشت برگزار شد و بنده با 14 رأی اعضا بار دیگر به عنوان رئیس شورای شهرستان رشت انتخاب شدم.

وی درباره برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر رشت در هشتم شهریور ماه جاری افزود: برای انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت هیچ برنامه‌ای ندارم و این موضوع را از دو ماه پیش عنوان کرده بودم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه رئیس شورا باید صبور باشد، گفت: وقتی فردی ریاست یک مجموعه را به‌عهده می‌گیرد، بار مسئولیتش سنگین‌تر می‌شود و باید در برابر مشکلات و برخورد با افراد آستانه تحمل خود را بالا ببرد.

وی تعامل و همدلی اعضای شورا را موجب پیشرفت و توسعه شهر دانست و تصریح کرد: تمام اعضای شورا باید کمک کنند تا فرد منتخب ریاست شورا به دور از تنش و با فراغ خاطر برای برطرف شدن مشکلات برنامه‌ریزی کند.

حاجی‌پور با اشاره به اینکه نباید به نحوی رفتار کنیم که ضررش متوجه مردم شود، خاطرنشان کرد: اعضای شورا باید برای جلب اعتماد مردم تلاش مضاعف کنند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر رشت به عنوان نماینده مردم در پارلمان محلی در انتخاب رئیس شورا متحد و یکدل باشند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با بیان اینکه تصمیم اعضای شورا در سرنوشت شهروندان نقش دارد، یادآور شد: حفظ انسجام و کارایی بیشتر اعضای شورا بسیار مهم و تاثیرگذار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار