پور حیدری با بیان سپاه قدس گیلان تا آخرین لحظه ریشه کنی کرونا پای کار است گفت: بسیج کارگری سپاه قدس گیلان ۳۰ هزار اقلام بهداشتی در مناطق محروم شهر رشت توزیع کرد.
کد خبر: ۸۳۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ 13 April 2020

 

«حسین پورحیدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با بیان اینکه سپاه قدس گیلان در نخستین روز از اعلام بحران کرونا ویروس به میدان آمد و تا آخرین لحظه ریشه‌کنی این بیماری منحوس پای کار است اظهارداشت: هر یک از سازمان‌های بسیج سپاه قدس گیلان در اوایل این بحران با تقسیم‌بندی فعالیت‌ها و برنامه‌ها، اقداماتی را در این راستا انجام دادند.

 
رییس سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان گفت: سازمان بسیج کارگری گیلان در این مدت ۳۰ هزار اقلام بهداشتی که شامل  ۱۰ هزار ژل ضدعفونی کننده ۶۰ گرمی، ۱۰ هزار ماده الکلی دست و ۱۰هزار ماسک و همچنین بسته بهداشتی را تهیه و در مناطق محروم شهر رشت توزیع کرد.

 

وی ادامه داد: راه‌اندازی ایستگاه سلامت از دیگر اقدامات سپاه قدس گیلان بود که در این ایستگاه‌ها نیز بسته بهداشتی توزیع و تب‌سنجی نیز توسط نیروهای ارزشی این نهاد انجام شد‌. 


پورحیدری خاطرنشان کرد: خریداری سه دستگاه پالس اکسیمتر و اهدا آن به بیمارستان رودسر و املش و همچنین ۲ دستگاه کولر اسپیلیت به بیمارستان املش از دیگر اقدامات است.

 

وی با تاکید بر اینکه عموم مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند، افزود: با همکاری و همدلی عموم مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امیدواریم به‌زودی شاهد ریشه‌کنی این بیماری در استان باشیم.


رییس بسیج کارگری سپاه قدس گیلان خاطر نشان کرد: کارگران شرکت‌ها و دیگر نهادهای دولتی و غیر دولتی نیز با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به فعالیت بپردازند و نکات بهداشتی را در حین کار و فعالیت روزانه مورد توجه قرار دهند تا شاهد تلفات جانی بر اثر بیماری کرونا ویروس در استان نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار