بر اساس آزمون مدیران آینده؛
طی حکمی از سوی دکتر مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و بر اساس نتایج آزمون شناسایی مدیران آینده، دکتر روح الله سهرابی به سمت مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی منصوب شد
کد خبر: ۸۳۸۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ 12 April 2020
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی منصوب شد
 
 
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در  این حکم آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی و به استناد نتایج آزمون طرح مدیران آینده به موجب این حکم به سمت مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی منصوب می شوید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت داری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت ها و سرمایه های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه ریزی و پایش عملکرد در راستای نیل به اهداف تبیین شده به ویژه اصول وسیاست های نظام جامع تامین اجتماعی در ارائه خدمات درمانی مناسب و با کیفیت و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان( اعم از کارفرمایان، بیمه شدگان و بازنشستگان) و نظارت عالیه بر مراکز درمانی آن استان تلاش نمایید.
از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسالت می نمایم.

گفتنی است، ریاست بیمارستان های تامین اجتماعی امام خمینی (ره) اراک و شهید دکترچمران ساوه از مسئولیت های دکتر سهرابی در سالهای اخیر بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار