بهره‌برداری از بهسازی و مهندسی مجدد ۱۵ حلقه چاه در شهرهای مازندران و بهسازی ایستگاه پمپاژ سنگ‌ تجن چالوس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سومین روز از هفته دولت انجام شد.
کد خبر: ۸۳۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 26 August 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا شهری مازندران، بهره‌برداری از بهسازی و مهندسی مجدد 15 حلقه چاه در شهرهای مازندران و بهسازی ایستگاه پمپاژ سنگ‌تجن چالوس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سومین روز از هفته دولت انجام شد.
معاون بهره‌برداری شرکت آبفا مازندران در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: به منظور افزایش توان تامین آب، بهسازی و مهندسی مجدد 15 حلقه چاه در شهرهای چالوس، نور، آمل، بابل، قائمشهر، ساری و بهشهر اجرا شد.
محمدرضا محمودی تصریح کرد: با این اقدام در مجموع 200 لیتر در ثانیه به ظرفیت تامین و میزان تولید چاه‌های آب شرب در این شهرها افزوده شد.
وی همچنین از بهسازی و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ سنگ‌تجن شهر چالوس خبر داد و گفت: با بهسازی این ایستگاه ظرفیت انتقال آب از 190 لیتر در ثانیه به 240 لیتر در ثانیه افزایش یافت.
معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب شهری مازندران اعتبار صرف شده برای اجرای این طرح‌ها را 4 هزار و 900 میلیون ریال عنوان کرد.
مدیر امور آب و فاضلاب نوشهر و چالوس هم با اشاره به افزایش 50 لیتر در ثانیه بر ظرفیت انتقال آب با بهسازی و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ چالوس، اظهار کرد: با این اقدام یک سوم در مصرف انرژی صرفه‌جویی شد.
شکرالله موسوی ادامه داد: این ایستگاه در مجموع دارای 6 پمپ انتقال آب است که دو پمپ آن فعال وچهار پمپ به منظور پایداری فعالیت ایستگاه درمواقع اضطراری رزرو شد.
وی جمعیت برخوردار از این ایستگاه را 26 هزار خانوار عنوان و تصریح کرد: 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برای بهسازی و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ سنگ‌تجن صرف شد.
موسوی ظرفیت تولید آب در شهر چالوس را 420 لیتر در ثانیه دانست و گفت: 200 لیتر در ثانیه از طریق چشمه گردوک نوشهر و مابقی از طریق آب‌رفت‌های چالوس تامین می‌شود.
وی گفت: شهر چالوس دارای 26 هزار مشترک و 36 هزار اشتراک است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار