دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز گفت: این یک ننگ است که وزیر مملکت وقتی مرغ گران می‌شود به جای اقدام برای اصلاح می‌گوید مرغ نخرید.
کد خبر: ۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱ 26 February 2015

به گزارش فارس از شیراز، حجت‌‌الاسلام سید محی‌الدین طاهری پیش‌از‌ظهر امروز در جلسه هفتگی جامعه روحانیت این شهر که با حضور فرماندار شهرستان شیراز برگزار شد، اظهار داشت: عدم نظارت بر قیمت‌ها به گونه‌ای است که یک جنس را در دو نقطه شیراز به قیمت متفاوت عرضه می‌کنند و مشخص نیست نظارت وظیفه چه فرد و نهادی است.

طاهری ادامه داد: ترافیک برخی از نقاط شهر شیراز را به پارکینگ تبدیل کرده است و انتظار می‌رود برنامه‌ریزی شود تا شهر از حالت پارکینگ متحرک خارج شود.

وی سپس اضافه کرد: فرماندار نماینده عالی دولت در شهرستان است و با توجه به این که مهم‌ترین بحث برای مردم امنیت است و نا‌امنی در برخی نقاط و به ویژه بافت قدیم وجود دارد، مسئول شهرستان باید وارد این عرصه شده و مسئله را ساماندهی کند.

تولیت آستان مقدس سید علا‌ءالدین حسین(ع) خاطرنشان کرد: مسئله نا‌امنی در بهترین شهرهای دنیا دیده می‌شود و قصد این نیست که زحمات نادیده گرفته شود اما عوامل نا‌امنی نباید احساس آرامش و شهروندان ساکن در بافت قدیم احساس خطر کنند.

وی بیان کرد: میراث فرهنگی باید حفظ شود اما نباید در اختیار اتباع و معتادان باشد که بر احساس نا‌امنی بیفزاید.

طاهری ابراز داشت: شواهدی مبنی بر ورود برخی افراد وابسته به ادارات در حمایت از جناح‌ها دیده می‌شود در حالی که شعار دولت تدبیر و امید این بوده که تنها مردم باید در انتخابات سخن بگویند.

وی افزود: انتظار می‌رود فرمانداری این موارد را رصد کند و آن جاهایی که از اکنون در مباحث انتخاباتی وارد شده‌اند، کنترل شده انتخاباتی سالم از هر لحاظ برگزار شود.

دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز بیان کرد: در برخی ادارات رشوه و پارتی‌بازی وجود دارد و گاه پرونده‌ای که در سه روز حل می‌شود را شش ماه معطل می‌کنند تا شیرینی و پول چایی بگیرند و بعد کار را انجام دهند.

وی در ادامه گفت: مفاسد و مشروب‌خواری‌هایی که در باغ‌شهرها اتفاق می‌افتد ننگی برای شیراز است و باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

طاهری در بخشی از سخنان خود تصریح کرد: اگر مسئولان نمی‌توانند منازل مبله را ساماندهی کنند حداقل آن را ساماندهی کنند تا زیر نظارت بتوانند فعالیت کنند.

وی در پایان یادآور شد: در مورد تقارن ایام فاطمیه با تحویل سال نو، ایرادی ندارد که صله رحم و دید‌‌و‌بازدیدها با حفظ شئون پسندیده انجام شود اما باید فضای شهرستان نیز فضایی مناسب عزای فاطمه زهرا(س) باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار