جشنواره شهید رجایی استان بوشهر
در جشنواره شهید رجایی استان بوشهر، ادارات کل استاندارد، دامپزشکی، حمل‌ونقل و پایانه‌ها به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
کد خبر: ۸۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ 26 August 2015
صبح امروز جشنواره شهید رجایی استان بوشهر به مناسبت روز کارمند با حضور استاندار و معاونان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در مجتمع فرهنگی و هنری نهم دی‌ماه بوشهر برگزار شد.

در این جشنواره علاوه بر سه اداره کلی که مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند، ادارات کل ثبت‌احوال، کمیته امداد، آبفای شهری و شرکت برق، کار، تعاون و رفاه، جهاد کشاورزی، بنیاد شهید و شرکت گاز به ترتیب چهارم تا دهم شدند، ضمن اینکه آبفای شهری و شرکت برق مشترکا رتبه ششم را از آن خود کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر در این آیین اظهار داشت: دولت تدبیر و امید 2 سرمایه بزرگ حمایت رهبری اعتماد مردم را دارد و تلاش می‌شود با تبعیت از فرامین رهبری و جلب اعتماد مردم، امور را پیش ببریم.

سعید زرین‌فر خاطرنشان کرد: در آغاز به کار استاندار جدید دولت در استان بوشهر، 1200 میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران و پروژه‌های نیمه‌تمام داشتیم که با درایت استاندار و تیم مدیریتی استان جذب اعتبار ملی از سوی دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد گشایش اعتبار در پروژه‌های نیمه‌تمام استان هستیم.

وی بیان کرد: سال گذشته در هفته دولت 286 پروژه به بهره‌برداری رسید اما این رقم در سال جاری به 409 پروژه رسیده است.

معاون استاندار بوشهر گفت: طرح‌های امید از جمله طرح‌های مهم و ابتکارات استاندار بوشهر بود که نمونه آن اجرای چمن مصنوعی در شهرها و روستاهای استان است.

زرین‌فر در ارتباط با برگزاری جشنواره شهید رجایی بیان داشت: نتایج این جشنواره برآمده از ارزیابی‌هایی است که در طول سال از دستگاه‌های اجرایی شده است و کل این ارزیابی‌ها نیز 1000 امتیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد:  دریافت بودجه از مرکز از جمله شاخص‌های مهمی بود که امسال به شاخص‌‌های ادارات برتر اضافه شد، به‌طوری‌که هر دستگاه اجرایی که اعتبار بیشتری از مرکز برای اجرای طرح‌های مختلف جذب کرده باشد، امتیاز بیشتری نیز به آن تعلق می‌گیرد.

در پایان این آیین مدیران کلی که دستگاه اجرایی آن حائز رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی شده بود، تجلیل شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار