کد خبر: ۸۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵ 25 August 2015

رشت - ایرنا - استاندار گیلان در دومین روز از هفته دولت و در مراسم افتتاح طرح های عمرانی، خدماتی و گردشگری شهرستان رودسر گفت: سرمایه گذارانی که رویکرد توسعه نگر داشته باشند، به طور جدی مورد حمایت قرار می گیرند.
[استاندارگیلان: سرمایه گذارانی که رویکرد توسعه ای داشته باشند، حمایت می شوند]

به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمدعلی نجفی روز سه شنبه با تاکید بر این مطلب که در بهره مندی از مواهب و جاذبه های خدادادی برای مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنیم، افزود: در تحقق این امر، بمنظور رسیدن به توسعه پایدار، اجازه نخواهیم داد که محیط زیست به خطر افتد یا حریم سواحل رعایت نشود.
وی که در جریان افتتاح باند پروازی هواپیمای فوق سبک از سوی بخش خصوصی در ساحل رامدشت رودسر سخن می گفت، ادامه داد: خوشبختانه با تعامل ، همگرایی و همسویی که در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی رودسر وجود دارد؛ مطمئنا افق روشنی برای آینده این شهر متصور خواهیم بود که نمونه بارز آن را در طرح های شهرداری رودسر شاهد هستیم.
استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اگر هنر استفاده از سرمایه های خدادادی نداشته باشیم به جد متضرر می شویم، گفت: باید از ظرفیت های سواحل به بهترین شکل ممکن برای ایجاد رفاه و آسایش مردم استفاده شود که خوشبختانه شهرداری و شورای اسلامی شهر رودسر در تحقق این ظرفیت ها به خوبی عمل کرده اند.
نجفی همچنین با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: به میمنت هفته دولت، مردم جلوه بخشی از کارهای انجام شده از سوی خادمان خود را شاهد هستند و بی تردید این هفته بهانه ای خواهد بود تا اثربخشی خدمات دولتمردان و کارگزاران نظام اسلامی را به عینه و ملموس ببینند.
وی با بیان اینکه گام های موثری برای توسعه کشور و استان برداشته شده ، تصریح کرد: با همین منابع اندک و محدود در هفته دولت یک هزار و 269 پروژه عمرانی با حجم سرمایه گذاری یک هزار و و 155 میلیارد تومان در استان به بهره برداری می رسد که بخش اعظم این پروژه ها، دولتی هستند.
استاندار گیلان روند شاخص توسعه راه روستایی و همچنین آبرسانی در استان را رو به رشد ذکر و اضافه کرد: در بخش راه روستایی طی دو سال گذشته، 12 درصد از میانگین کشور عقب بودیم که هم اکنون به پنج درصد رسیده و در حوزه آب روستایی، تفاوت معناداری را شاهد هستیم که نشان می دهد در این حوزه ها تحولات چشمگیری صورت گرفته است.
در دومین روز از هفته دولت، 17 پروژه آسفالت راه روستایی، شش پروژه آبرسانی و یک پروژه رفاهی گردشگری در قالب افتتاح باند پروازی هواپیمای فوق سبک به تعداد شش فروند در مجموع با حجم سرمایه گذاری 9 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
در اجرای پروژه راهسازی، 10 روستا به طول 22 کیلومتر با دو هزار خانوار و در آبرسانی به پنج روستا و یک مجتمع آبرسانی در روستای ترشایه بخش مرکزی رودسر ، سه هزار و 388 نفر از مزایای این طرح ها بهره مند شدند.
شهرستان رودسر در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار