مدیرعامل شرکت آبفا مازندران با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، گفت: در این ایام با بهره برداری وکلنگ زنی پروژه‌های آبرسانی۳۴ هزار خانوار استان از مزایای این طرح‌ها برخوردار می‌شوند.
کد خبر: ۸۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵ 22 August 2015

به گزارش تابناک ، به نقل از روابط عمومی شرکت آبفاشهری مازندران، ذبیح الله ذاکری افزود: پروژه‌های قابل بهره برداری شامل حفر و تجهیز سه حلقه چاه با ظرفیت آبدهی ۱۱۰ لیتر در ثانیه، اجرای خط انتقال و شبکه توزیع آب به طول سه هزار و ۸۲۰ متر، بهسازی و مهندسی مجدد ۱۵حلقه چاه با افزایش توان تأمین آب به میزان ۲۰۰ لیتر در ثانیه، احداث یک باب مخزن بتنی به حجم ۱۰۰ متر مکعب، احداث اتاقک چاه و ایستگاه پمپاژ به مساحت ۱۹۰ متر مربع، حصار کشی به طول ۱۷۰ متر و محوطه سازی به مساحت ۷۵۰ متر مربع است.

وی، تصریح کرد: برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع ۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شد.

مدیرعامل شرکت آبفاشهری مازندران، از کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی چهار طرح آبرسانی با هدف ارتقا کیفیت آب شرب و افزایش توان تأمین آب در شهرهای فریدونکنار، محمودآباد، سرخرود، نور ورویان خبر داد و افزود: برای بهره مندی ۱۳ هزار خانوار از این طرح‌ها نیز ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده است.

ذاکری، هدف از اجرای این طرح‌ها را تأمین آب مطلوب و مناسب برای مشترکین دانست و از شهروندان خواست باصرفه جویی و مدیریت مصرف آب مجموعه شرکت آبفا شهری را در پاسخگویی به مشترکین یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار