پرویز زرگر در جلسه کمیته احیای واحدهای غیرفعال صنعتی، گفت: از سال گذشته پایش واحدهای تولیدی و صنعتی استان در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، میراث فرهنگی، منطقه ویژه اقتصادی و سرمایه گذاری خارجی با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت آغاز و نتایج آن جهت اتخاذ تدابیر مناسب در کارگروه‌های استانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۰۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ 24 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ مدیرکل اقتصادی استانداری البرز گفت: یکی از موضوعات مهم توسعه اقتصادی، سرمایه گذاری اولیه در بخش صنعت و کشاورزی و گردشگری است که با توجه به وجود این زیرساخت‌ها باید به نحو مطلوب در خدمت رونق تولید استان و کشور قرار گیرد.

وی افزود: احیای واحدهای غیرفعال استان البرز از جمله موارد ضروری و در دستور کار معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری است که باید مسائل و مشکلات آنان با همکاری دستگاه‌های ذیربط بررسی و برطرف شود.

زرگر به فرمانداران شهرستان‌های استان البرز تاکید کرد: از سوی اداره کل صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان لیستی از تعداد واحدهای غیرفعال شهرستان‌ها تهیه شده که باید با همکاری آنان نسبت به شناسایی و پایش واحدهای غیرفعال اقدام شود تا بتوان تدابیر لازم را به منظور فعال کردن آنان اتخاذ کرد.

وی گفت: تهیه این بانک اطلاعاتی و پایش مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی برای بررسی به مشکلات آنان بسیار ضروری است در این راستا انتظار می‌رود فرمانداران شهرستان‌های استان ضمن همکاری با اداره کل صمت نسبت به گردآوری اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار