کد خبر: ۸۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵ 21 August 2015

به گزارش تابناک کهکیلویه وبویراحمد  با حضور امام جمعه و بخشدار سرفاریاب و جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و مردم، یادواره شهدای روستای سادات امامزاده علی شهرستان چرام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی چرام، حجت الاسلام فرج الله پژمان در این مراسم با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی دشمن بعثی با حمایت استکبار جهانی هرچه توان داشت به میدان آورد تا نظام اسلامی را به زانو در آورد، اظهار داشت: رشادت ها و جانفشانی های جوانان، نوجوانان و کهنسالان آن زمان در سایه رهبری الهی امام خمینی(ره) باعث شد تا یک وجب از خاک این کشور اشغال نشود.

امام جمعه سرفاریاب با بیان اینکه دشمن شیوه مبارزه خود را عوض کرده است، افزود: امروز جنگ به خانواده ها کشیده شده است و دشمن با تغییر ابزار و راه اندازی جنگ نرم تا درون خانه ها نفوذ پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: به گفته خود دشمنان جنگ نظامی با ایران در مقطع کنونی بی اثر است بنابراین با تغییر رویه از جنگ سخت به جنگ نرم به میدان آمدند که همین گوشی های تلفن همراه، اینترنت و ماهواره از ابزارهای جنگ تبلیغاتی و جنگ نرم دشمن هستند.

حجت الاسلام پژمان در ادامه سخنان خود سرافرازی و عزت ملت ایران را در پیروی از راه امام(ره) و شهدا عنوان کرد و ابراز داشت: شهدا درس مقاومت، ایستادگی و ایثار را به ما آموختند و نشان دادند که تا آخرین قطره خونشان از اصول و اعتقادات شان دست برنداشتند.

امام جمعه سرفاریاب در پایان با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم 7 خصوصیت شهدا در قیامت را برشمرد و افزود: حق شهدا بر گردن ما بسیار زیاد است و تنها راه ادای این حق حرکت در مسیر آنها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار