کد خبر: ۷۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ 20 August 2015

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت : هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات و فعالیتهای دولت تدبیر و امید هرچه بهتر به مردم ارائه و انعکاس داده شود .





به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسین اسماعیلیان روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت در شهرستان آستانه اشرفیه افزود : همه ما مسوولین کارگزاران و نمایندگان دولت هستیم تا به مردم خدمت کنیم .

وی ضمن تاکید بر لزوم خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم افزود : دولت در راه خدمت به مردم سیاستها و برنامه ریزیهایی دارد که همه ما مسوولین موظفیم در این راه دولت تدبیر و امید را یاری کنیم .
اسماعیلیان با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید طی دو سال گذشته اظهار داشت : در این مدت کارنامه دولت نشان داده است که کارها و برنامه های صورت گرفته با توجه به واقعیتهای موجود در کشور و جامعه ترسیم شده است .
وی فعالیتهای صورت گرفته از سوی دولت در این مدت را بسیار مناسب و مثبت ارزیابی کرد و افزود : باید تلاش شود تا از ظرفیتهای موجود در شهرستان نهایت استفاده را جهت انعکاس فعالیتها و عملکرد دولت ببریم و به هیچ عنوان در این راه کوتاهی نکنیم .
اسماعیلیان در ادامه هماهنگی و تعامل بین ادارات و نهادها را در تحقق اهداف دولت بسیار موثر دانست و افزود : در جهت اجرای سیاستهای دولت به منظور خدمت رسانی به مردم بایستی از هرگونه ناهماهنگی پرهیز شود .
وی همچنین ضمن قدردانی از تلاشها و زحمات مسوولین شهرستان در جهت ارائه خدمت به مردم یادآور شد : انتظار می رود کلیه مسوولین ادارات و نهادها همکاری لازم را در جهت اجرای برنامه های هفته دولت در این شهرستان داشته باشند .
معاون فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت : تلاش می شود تا در هفته دولت امسال طرحها و پروژه های شاخص در این شهرستان افتتاح شوند .
رضا کحالی با بیان اینکه در هفته دولت به نوعی کارنامه فعالیت دولت و ادارات و نهادهای شهرستان به مردم ارائه می شود اظهار داشت : با توجه به سیاستهای دولت تدبیر و امید ، فعالیتهای چشمگیری در جهت ارائه خدمت به مردم صورت گرفته که به دنبال این امر تحولات خوبی را در سطح استان و شهرستان شاهد هستیم .
وی با اشاره به طرحها و پروزه های قابل افتتاح در هفته دولت امسال نیز گفت : امسال به مناسبت هفته دولت تعداد 67 طرح و پروژه عمرانی ، خدماتی ، کشاورزی و ... در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید .
کحالی با بیان اینکه تعداد پروژه های قابل افتتاح این شهرستان در هفته دولت امسال طی چند روز آینده افزایش پیدا می کند یادآور شد : برای بهره برداری از پروژه های هفته دولت در این شهرستان حدود 260 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است .
وی با بیان اینکه این پروژه ها در زمینه هایی چون راه ، گاز ، برق ، بهداشت ، کشاورزی ، پمپاژ آب شهری ، ورزش و...به بهره برداری می رسند افزود : اعتبارات هزینه شده در جهت افتتاح این طرحها از محل اعتبارات ملی ، استانی سایر منابع تامین شده است .
دوم تا هشتم شهریور سالروز شهادت رجایی و باهنر به دست منافقان کور دل در تقویم رسمی ایران گرامیداشت هفته دولت است .
شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار