ایت الله دری نجف ابادی:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، رونق تولید را گره گشای مشکلات کشور وایجاد اشتغال دانست.
کد خبر: ۷۹۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲ 25 October 2019

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله دری نجف ابادی درخطبه های نمازجمعه اراک با بیان اینکه مسئولان وصاحبان صنایع باید از هرامکانی دربهینه سازی امور تولید ورفع چالش ها بهره ببرند افزود: مدیران ومسئولان طراز اول ملی واستان باید نسبت به رفع مشکلات صنایع ورونق تولید باتدوین برنامه های مدون تلاش کنند وزمینه توسعه همه جانبه کشوررا فراهم کنند.
وی با بیان اینکه همه اقشار مختلف مردم به ویژه مسئولان و مدیران صنایع باید با ایثار، فداکاری، ابتکار و خلاقیت بهره‌وری تولید کشور را افزایش دهند یادآورشد : در صورت توجه به محورهای اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت های موجود صنعتی می توان با ایجاد اشتغال برای جوانان و کاهش فاصله‌های طبقاتی، کشور را به عنوان یک قدرت مطلق اقتصادی در عرصه بین‌المللی تبدیل کرد.
امام جمعه اراک با بیان اینکه اشتغال مولد و ارتقای ارزش افزوده اقتصادی و تولید ناخالص ملی تنها با توسعه صنایع محقق می شود گفت: تمام ظرفیت‌ها وتوانمندی های کشور باید در این حوزه به‌کار گرفته شود.
وی گفت: مشکلات کارگری استان باید در سایه تدابیر حکیمانه و خواسته های آنها در تظاهرات سالم و بدور از بیان شعارهای ضدارزشی و مسدود کردن خیابان ها و ریل راه آهن مطرح شود.
آیت الله دری نجف ابادی با بیان اینکه بدون شک اتفاقات و اعتراضهای عمومی کشورهای لبنان و عراق با توطئه های آمریکا و آل سعود هدایت شده است افزود: مردم این دوکشور باید نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
وی با بیان اینکه آل سعود در جریان حمله به کشور یمن بیش از ۸۰۰ میلیارد دلار هزینه کرده است گفت: آل سعود در توطئه پراکنی در کشورهای عراق و لبنان هم از هزینه کردن دریغ نمی کند زیرا اقتدار ایران در این دو کشور آنها را آزار می دهد.
خطیب جمعه اراک با بیان اینکه بیش از ۶ ماه از استقرار دولت جدید عراق نمی گذرد یاداورشد: ملت این کشور به ویژه جوانان باید به این دولت و نخست وزیر جدید خود فرصت بدهند تا در سایه تدابیر حکیمانه نسبت به رفع مشکلات کشورشان اقدام کند زیرا در این مدت کم امکان معجزه وجود ندارد.
وی با بیان اینکه مقامات جمهوری اسلامی ایران پیش از این به مردم عراق هشدارهای لازم را داده بودند گفت:اکنون به جوانان عراقی توصیه می کنیم که نسبت به توطئه های آمریکا و آل سعود بیش از پیش هوشیار باشند.
وی افزود: وفای به عهد یکی از اصول اساسی اعتقادی و انسانی است، ایالات متحده که متعهد به رعایت حقوق ۱۹۳ کشور عضو سازمان ملل است به هیچ عنوان به تعهدات خود پایبند نیست و در روزهای گذشته از حضور مقامات ایرانی در این کشور و حضور در نشست های سازمان ملل ممانعت ایجاد کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار