استاندار گیلان با تأکید بر اینکه روند اجرای پروژه‌های شهرستان لنگرود باید با شتاب بیشتری انجام شود، گفت: برای بهره برداری از این پروژه‌ها نیازمند اعتبارات ۱۰۶میلیاردی هستیم.
کد خبر: ۷۸۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰ 16 October 2019

ارسلان زارع ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های در حال اجرای شهرستان لنگرود در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط اقتصادی کشور که متأثر از تحریم‌های آمریکا است، اظهار کرد: ملت ایران در کنار دولتمردان برای گذر از این شرایط سخت ایستاده است.

وی به وجود وفاق و همدلی در شهرستان لنگرود نیز اشاره کرد و افزود: وجود امنیت و آرامش در لنگرود در سایه مشارکت مردم و تلاش مسئولان و دستگاه‌های اجرایی است که سبب شده این شهرستان در جایگاه خوبی قرار داشته باشد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه توسعه هر جامعه ای در گرو وجود همین همدلی و مشارکت است، گفت: باید تلاش کنیم تا تمام پروژه‌های در حال اجرا به سرانجام برسد.

وی در ادامه به بازدید از پروژه‌های در حال اجرای در شهرستان لنگرود اشاره و تصریح کرد: وضعیت این پروژه‌ها رضایت بخش است امیدواریم با تلاش شاهد شتاب بیشتر در اجرای این پروژه‌ها باشیم.

زارع با تأکید بر لزوم توجه شتاب بیشتر این پروژه‌ها، گفت: برای تکمیل از این پروژه‌ها نیازمند اعتبارات ۱۰۶ میلیارد تومانی هستیم لذا برای تأمین اعتبارات باید زمینه سرمایه‌گذاری را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های دریای خزر بیشتر بهره‌مند شویم، ادامه داد: شهرستان لنگرود ظرفیت خوبی دارد یکی از پتاسیل‌های ارزشمند این شهرستان بعد گردشگری و ظرفیت توریستی است که امیدواریم بتوانیم با توجه بیشتر به آن شرایط بهبود معیشت را فراهم کنیم.

 

برچسب ها: ارسلان زارع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار